اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد

امدادرسانی به 99 حادثه‌دیده جاده‌ای در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از 99 نفر حادثه دیده در استان اردبیل از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

امدادرسانی به 99 حادثه‌دیده جاده‌ای در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح امداد هوایی در اردبیل اظهار داشت: در این مدت به 16 مورد حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان اردبیل رسیدگی شده و در این رابطه 92 حادثه‌دیده مورد مداوا و مراقبت قرار گرفتند.

وی گفت: در دو روز اول آغاز طرح نیز با تلاش امدادگران و نجات‌گران مستقر در پایگاه‌های بین شهری استان اردبیل به 117 نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده است.

غیبی تصریح کرد: برای انجام عملیات‌های امدادی در ایام نوروز 24 تیم از هلال احمر استان اردبیل اعزام شدند و 460 نفر نیروی عملیاتی با به کارگیری 21 دستگاه آمبولانس در امر امداد و نجات مشارکت فعال داشتند.

این مسئول از ارائه خدمات به بیش از 96 هزار مسافر نوروزی مراجعه کننده به ایستگاه‌های ایمنی و سلامت این جمعیت تا هفتم فروردین ماه خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با یادآوری آغاز طرح ایمنی و سلامت نوروزی از 28 اسفند ماه سال گذشته به اهم اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: ما در این مدت شاهد مراجعه بیش از 96 هزار و 132 مسافر نوروزی به پست‌های طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بودیم.

وی ادامه داد: 32 هزار و 44 خودرو از 27 اسفند ماه سال گذشته تا هفتم فروردین ماه جاری به پست‌های جوان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سراسر استان مراجعه و از خدمات این ایستگاه‌ها بهره‌مند شدند.

عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان یادآور شد: 2 هزار و 42 مسافر از خدمات ایستگاه‌‌های سلامتی و 5 هزار و 157 کودک از امکانات فضای دوستار کودک استفاده کردند.

غیبی بیان داشت: توزیع بیش از 28 هزار بروشور، 16 هزار نقشه، 23 هزار سایر اقلام تبلیغاتی بین مسافران از دیگر فعالیت‌های 14 ایستگاه جوانان جمعیت هلال احمر اردبیل در قالب طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در یک هفته اخیر بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل برپایی هشت خیمه نماز، 14 ایستگاه سلامت، ارائه خدمات مشاوره‌ای، راه‌اندازی بلوتوث اطلاع‌رسانی، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان و فراهم کردن دیگر تسهیلات و امکانات رفاهی مانند توزیع آب جوش رایگان و ... را از دیگر اقدامات اعضای جوان جمعیتی هلال احمر اردبیل در روزهای گذشته اعلام کرد.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول