اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

علم توام با اقتصاد و فرهنگ سبب اقتدار ملی می‌شود

فرماندار بابل با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت نخبگان مهم‌ترین عامل رشد هر منطقه است گفت: علم توام با اقتصاد و فرهنگ منجر به اقتدار ملی می‌شود.

علم توام با اقتصاد و فرهنگ سبب اقتدار ملی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، رجب ملایی‌رئیسی عصر امروز در مراسم تودیع مهدی عابدی و معارفه محمدباقر علی‌تبار بخشداران بندپی‌شرقی در سالن اجتماعات شهید محلاتی شهر گلوگاه بابل اظهار داشت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی نشان از درایت و توجه رهبر در راستای تکیه بر توان داخلی برای بهبود شرایط اقتصادی است.

وی افزود: رشد و توسعه اقتصادی و سیاسی بدون توجه به ارزش‌های والای فرهنگی قابل تصور نیست و از طرفی تقویت و تحقق فرهنگ اسلامی بدون در نظر گرفتن شاخصه‌های رشد و توسعه اقتصادی نتیجه مطلوب را به همراه نخواهد داشت.

مولایی با اشاره به اینکه علم توام با اقتصاد و فرهنگ منجر به اقتدار ملی می‌شود گفت: باید همان‌گونه که با عزم ملی و مدیریت جهادی در دوران هشت سال دفاع مقدس به صورت جهادی امور کشور را به پیش می‌بردیم، فرهنگ و اقتصاد را نیز رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: علی‌تبار، بخشدار جدید این بخش، باید با حمایت‌های مسئولان بخش و شهرستان به‌ویژه امام جمعه بندپی‌شرقی، زمینه خدمت به مردم را بیش از پیش فراهم کند.

فرماندار بابل ملاک‌های موفقیت یک مدیر را در نظر گرفتن خدا در همه احوال، تبعیت از ولایت‌فقیه و خدمت به مردم برشمرد.

ملایی اعمال سیاست‌های عمومی کشور، بهره‌گیری از حمایت معنوی امام جمعه بخش، استفاده از همه ظرفیت‌های بخش بخصوص نخبگان برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی بخش را از وظایف مهم بخشدار جدید بندپی‌شرقی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: این بخش از استعدادهای خاص و پویایی بالایی برخوردار بوده و از بالندگی ویژه‌ای سود می‌برد.

بخشدار جدید بندپی‌شرقی نیز اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولان بخش، زمینه‌های لازم برای موفقیت‌های تازه فراهم شود.

محمدباقر علی‌تبار با اشاره به اینکه برای حل مشکلات مردم باید شاکر خداوند بود بیان داشت: ارتباط خوب، قدرت درک، تحلیل بالا و پیگیری‌های مستمر مسئولان از عوامل مهم رفع مشکلات مردم است.

وی افزود: اعمال سیاست‌های عمومی دولت در بخش، همراه با نظارت در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی مطابق با سندهای چشم‌انداز برنامه توسعه و با توجه به بودجه‌های مصوب دولت از برنامه‌ها است.

بخشدار بندپی‌شرقی گفت: نماینده عالی دولت در بخش، شهرستان و یا استان نباید تعهداتی خارج از بودجه تصویب شده و پیش‌بینی شده از سوی مقامات عالی در بین مردم ایجاد کند زیرا در صورت عدم ایجاد آن خدمت،متعاقبا بدبینی و ناامیدی مردم را به دنبال دارد.

علی‌تبار مدیریت جهادی، قانون محوری، برنامه محوری، تخصص محوری، انسان محوری و ارزش محوری را از مهم‌ترین برنامه‌ها در مسیر خدمت به مردم برشمرد.

به گزارش فارس، در پایان با لوح سپاس از زحمات عابدی بخشدار سابق بندپی‌شرقی تقدیر و حکم بخشداری بندپی‌شرقی به محمدباقر علی‌تبار اعطا شد.

انتهای پیام/86009/ک40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول