اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرگز:

اقتصاد مقاومتی گذرگاه توسعه کشور است

فرماندار شهرستان بندرگز گفت: ابلاغ سیاست اقتصاد مقاومتی از جانب مقام معظم رهبری گذرگاهی برای نیل به توسعه، تحکیم استقلال و ارتقای کشور است.

اقتصاد مقاومتی گذرگاه توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی اصغر میرزایی صبح امروز در آئین نشست ائمه جمعه و جماعات شهرستان بندرگز در محل حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) این شهر اظهار داشت: نامیدن امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی، تاکید مضاعف بر توجه مسئولان و آحاد ملت بر موضوعات اقتصادی و تلاش برای رشد و توسعه بیشتر در این عرصه است.

وی با اشاره به نقش نیروی انسانی متخصص در جهت تحقق توسعه اقتصادی تصریح کرد: نیروهای متعهد و متخصص کشور ثابت کرده‎اند که با احساس مسئولیتی که نسبت به نظام و انقلاب دارند، می‎توانند با اجرای سیاستهای اقتصادی بر مبنای شعار مقام معظم رهبری، ترفند دشمنان را برای وارد کردن فشار به کشور خنثی کنند.

وحدت و همدلی مسیر اصلی توسعه کشور است

میرزایی به اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: همکاری خوب مردم در اجرای فاز اول این سیاست موجب شده تا این قانون در مرحله اول با روند مطلوبی اجراء شود.

به گفته وی؛ نقش مردم در اجرای طرح‎‎های مهم و سرنوشت‎ساز کشور، همیشه تعیین‎کننده بوده و اکنون نیز انتظار می‎رود، مردم کمک کنند تا این طرح با موفقیت به اهداف نهایی خود نائل شود.

فرماندار شهرستان بندرگز با اشاره به آیات و روایاتی که بر لزوم رعایت اصل تقوی، وحدت و همدلی در جامعه تاکید می‎کند، اذعان داشت: وحدت و همدلی، مسیر اصلی تحول و توسعه هر منطقه از کشور است.

نقش روحانیت در تحقق انقلاب اسلامی تعیین‎کننده بود

میرزایی خاطرنشان کرد: نقش روحانیت در ایجاد این همدلی بسیار تعیین‎‎کننده است، چنانچه حضور آنان در تمامی صحنه‌های انقلاب موجب دلگرمی مردم و استحکام نظام بوده است .

وی با تاکید بر نقش روحانیون و حوزه‎های علمیه در هدایت جامعه اضافه کرد: روحانیون پیشتاز عرصه دین، ترویج احکام الهی و ارزش‎های انقلاب اسلامی بوده و هستند.

فرماندار بندرگز تصریح کرد: این قشر دینی و فرهیخته نقش بی‎بدیلی در احیای فرهنگ غنی اسلامی و حفظ باورها و اعتقادات دینی جامعه دارد.

حضور روحانیون در مسیر توسعه مایه دلگرمی خدومان ملت است

میرزایی با تاکید بر اینکه مردم ما در بسیاری از موارد مدیون روحانیت هستند، افزود: اصل موضوع انقلاب اسلامی حرکتی بود که به دست روحانیون و در راس آنها امام راحل شکل گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان اعتقادات ملت ایران را هدف قرار داده و قصد به انحراف کشاندن آن را دارند، تاکید کرد: مبارزه با تبلیغات ضد اسلامی فرقه‌های انحرافی و همچنین اشاعه فرهنگ تشیع از جمله وظایفی است که باید به نحو مطلوبی عملی شود.

فرماندار شهرستان بندرگز در پایان با تأکید بر آمادگی خود برای همکاری با روحانیون برای توسعه شهرستان بندرگز متذکر شد: حضور روحانیون در این مسیر، موجب دلگرمی مسئولانی است که خود را خادم ملت و همراه روحانیت می‎دانند.

انتهای پیام/83002/ذ40/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول