اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زائر مناطق جنگی جنوب کشور:

اردو‌های راهیان نور اقتصاد مقاومتی را آموزش می‌دهد

زائر مناطق جنگی جنوب کشور گفت: اردوی راهیان نور اقتصاد مقاومتی را به مردم آموزش می‌دهد.

اردو‌های راهیان نور اقتصاد مقاومتی را آموزش می‌دهد

عبدالرسول محمدی، یکی از دریادلان بسیجی جنوب تهران که توفیق حضور در مناطق جنگی جنوب کشور را یافته بود امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با شعار امسال راهیان نور که «ما ایستاده‌ایم» است، اظهار داشت: باید برگردیم به صدر اسلام و مشاهده کنیم که شعار امسال راهیان نور که «ما ایستاده‌ایم» است را مشاهده کنیم در چه برهه‌هایی تبلور داشته است.

محمدی بیان داشت: «ما ایستاده‌ایم» یعنی پای انقلاب و ولایت ایستاده‌ایم، هستیم تا هر زمانی که لازم باشد، ایستادگی تا زمانی که همه هستی خود را در راه اسلام، انقلاب و ولایت تقدیم کنیم.

وی با اشاره به زیارتگاه شهدای فتح‌المبین عنوان کرد: نمونه این شعار شهدای انقلاب اسلامی هستند. آنقدر ایستادگی کردند که جنازه‌های آن‌ها در عملیات فتح‌المبین زیر تانک رفت و قطعه قطعه شدند و حتی جنازه آن‌ها بر نگشت.

محمدی با تاکید بر اینکه ایستادگی ادامه دارد، گفت: ایستادگی حتی بعد از شهادت هم ادامه پیدا می‌کند و این مهم بستگی به میزان اخلاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: در هر زمینه‌ای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کار از دست شهدا برمی‌آید نمونه‌اش مثلاً در کار فرهنگی سال‌هاست که مسئولان می‌خواهند کار فرهنگی انجام دهند ولی انصافاً خود بنده می‌گویم که قوی‌ترین کار فرهنگی کشور، همین اردوهای راهیان نور است.

این بسیجی جنوب تهران عنوان کرد: به نظر من برای اینکه مردم اقتصاد مقاومتی را درک کنند ما نیاز داریم راهیان نور را تقویت کنیم، همین اردوها، آمدن به این مناطق هشت سال دفاع مقدس و این مناطق جنگی  که اینجا مرکزش بوده است آموزنده است، استان خوزستان و استان‌های غربی کشور به ما یاد دادند که تو جنگ نظامی چطور مقاومت کنیم در جنگ فرهنگی و در جنگ‌های اقتصادی و سیاسی هم ما باید مناطق جنگی را بیشتر تبلیغ کنیم.

وی ادامه داد: مناطق جنگی فضایی است که خون شهدا ریخته شده است اینجا یک جوششی در فرد ایجاد می‌کند که موجب می‌شود مردم اقتصاد مقاومتی را خود پیاده کنند.

محمدی گفت: اگر ما این‌طور زندگی کنیم، این‌گونه تحمل کردن سختی را به مردم نشان دهیم و الگوی درخشان دفاع مقدس را ارائه کنیم قطعاً کارها بهتر پیش خواهد رفت.

زائر مناطق جنگی جنوب کشور در پایان تصریح کرد: اینجا سبک زندگی شهدا آموزشی و کاربردی است که شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس چطور در گرما و سرمای شدید بدون امکانات امروزی از کشور و اسلام دفاع کردند اردوی راهیان نور اقتصاد مقاومتی را به مردم آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/2462/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول