اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

تمرکز شهرستان‎های جنوبی کرمان بر صنایع تبدیلی و صادرات باشد

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: تمرکز شهرستان‎های جنوبی در زمینه صنایع تبدیلی و صادرات باشد.

تمرکز شهرستان‎های جنوبی کرمان بر صنایع تبدیلی و صادرات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‎الله عارفی ظهر امروز در نشست مشترک با امام جمعه و سرپرست فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: ما از روز نخست تمام تلاش خود را بر مبنای شناسایی و معرفی ظرفیت‎های شهرستان جیرفت انجام داده‎ایم.

وی ابراز داشت: در این راستا برای نخستین بار نمایشگاه ظرفیت‎های کشاروزی در مجلس برپا شد و این ظرفیت‎ها به اطلاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تدوین نقشه راه باید ظرفیت‎های سرمایه‎گذاری در بخش‎های مختلف شناسایی و نقاط ضعف تقویت شود.

وی بیان داشت: وحدت و تعامل بسیار خوبی میان سرپرست فرمانداری، امام جمعه و نماینده مردم جیرفت حاکم است و همگی برای توسعه شهرستان گام برمی‎دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بزرگترین کمیسیون کشور است، گفت: 60 درصد اقتصاد کشور زیر نظر این کمیسیون است.

وی با بیان اینکه سرمایه‎گذاران زیادی نیز برای سرمایه‎گذاری در شهرستان جیرفت اعلام آمادگی کرده‎اند، افزود: شهرستان جیرفت جاذبه‎های بسیار خوبی دارد که باید در راستای معرفی آن‎ها تلاش کرد.

نماینده مردم شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از جمله اصول سرمایه‎گذاری این است که باید حساب‎های بانکی در جیرفت باشد، فرآوری و اشتغال نیز داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه راه‎اندازی ستاد تسهیل سرمایه‎گذاری کار ارزشمند و جهادی است که در جذب سرمایه‎گذار مؤثر است، اذعان داشت: باید تمرکز شهرستان‎های جنوبی در زمینه صنایع تبدیلی و صادرات باشد.

انتهای پیام/2655/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول