اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اندیمشک خبر داد

211 ماموریت اورژانسی در هفته اول تعطیلات سال نو در اندیمشک

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اندیمشک گفت: در هفته اول تعطیلات سال نو تاکنون 211 مورد ماموریت اورژانسی از سوی این مرکز انجام شده است.

211 ماموریت اورژانسی در هفته اول تعطیلات سال نو در اندیمشک

علی محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: از این تعداد 45 مورد مربوط به تصادفات جاده‌ای و شهری بوده و 34 مجروح به مراکز درمانی و بیمارستانی انتقال داده شده است.

وی افزود: در سایر موارد ماموریت‌های این مرکز شامل بیماران قلبی و عروقی، شکستگی، سوختگی، تنفسی، تشنج، فشار خون بوده که با حضور سریع و به موقع بیماران به مراکز درمانی و بیمارستانی انتقال داده شده‌اند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اندیمشک ابراز داشت: به منظور خدمت رسانی بهتر و سریع‌تر به مسافران نوروزی و زائران کاروان‌های راهیان نور علاوه بر آمبولانس‌های موجود در پایگاه امدادی این مرکز یک دستگاه آمبولانس نیز در مسیر آزادراه پل زال به اندیمشک مستقر شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک این شهرستان به سبب قرار داشتن در ورودی شمالی استان هر ساله در ایام تعطیلات نوروز پذیرای مسافران نوروزی و زائران کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور می‌باشد که از طریق این شهرستان وارد استان خوزستان می‌شوند.

انتهای پیام/72020/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول