اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس دماوند خبر داد

آماده‌باش کامل نیروهای اورژانس در بام ایران

رئیس اورژانس شهرستان دماوند از آماده‌باش کامل نیروهای اورژانس در بام ایران برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنانمان خبر داد.

آماده‌باش کامل نیروهای اورژانس در بام ایران

محمدمهدی محمدخانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با بیان اینکه فهرست کشیک اورژانس در دماوند مشخص شده است، اظهار کرد: از 25 اسفند ماه پارسال تا 15 فروردین سال جاری، بدون هرگونه مرخصی، کارکنان اورژانس 115 در دماوند در آماده‌باش کامل هستند.

رئیس اورژانس شهرستان دماوند از آمادگی کامل اورژانس 115 در شهرستان دماوند خبر داد و افزود: در هر پایگاه اورژانس در شهرستان دماوند دو نفر حضور دارند؛ به جز رودهن که با چهار نفر و دماوند با سه نفر آماده خدمت‌رسانی هستند.

رئیس اورژانس شهرستان دماوند به وجود هشت پایگاه اورژانس در مناطق آبعلی، آبسرد، امامزاده هاشم (ع)، رودهن، دماوند، گیلاوند، کیلان و سربندان اشاره کرد.

وی بیان کرد: در چهارشنبه آخر سال نیز در سطح شهرستان دماوند به جز یک مورد انفجار نارنجک در دست جوانی، حادثه دیگری رخ نداد.

محمدخانی با بیان اینکه در شب چهارشنبه‌سوری در شهرستان دماوند مشکل خاصی در سطح شهرستان دماوند وجود نداشت، اظهار کرد: فقط یک جوان به دلیل منفجر شدن نارنجک دستی در دستانش مجروح شد.

رئیس اورژانس شهرستان دماوند تصریح کرد: فرد مورد نظر را پس از انتقال به بیمارستان سوم شعبان دماوند، به تهران منتقل کردیم.

انتهای پیام/2568/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول