اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی:

اورژانس زنجان 12 اکیپ برای چهارشنبه آخر سال در خیابان‌ها مستقر می‌کند

قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گفت: این مرکز از ساعت 16 امروز تا 24 شب اقدام به استقرار 12 اکیپ‌ در خیابان‌ها می‌کند.

اورژانس زنجان 12 اکیپ برای چهارشنبه آخر سال در خیابان‌ها مستقر می‌کند

مرتضی ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال استان زنجان را 74 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: 70 درصد از این اتفاقات طی سال گذشته در زنجان روی داده است.

وی با بیان اینکه 64 مورد از مصدومان چهارشنبه آخر سال گذشته به صورت سرپایی درمان شدند، ادامه داد: 10 مورد از این مصدومان هم بستری شدند.

قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با بیان اینکه 28 نفر از مصدومان چهارشنبه‌سوری سال گذشته دچار سوختگی شدند، گفت: 38 مورد از آسیب‌دیدگی‌ها چشمی بوده است.

این مسئول از برنامه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی برای استقرار 12 اکیپ ثابت و سیار به مناسبت چهارشنبه‌سوری خبر داد و افزود: با توجه به بالا بودن میزان آسیب‌ها در زنجان تمرکز این اکیپ‌ها در این شهر است.

ترابی تعداد اکیپ‌های سیار مستقر در ایستگاه‌های آتش‌نشانی و نیروی انتظامی را 6 اکیپ اعلام کرد.

وی با بیان اینکه اورژانس از ساعت 16 امروز تا 24 شب اقدام به استقرار اکیپ‌های خود در سطح خیابان‌ها می‌کند، افزود: اورژانس استان زنجان چهار تیم آماده به خدمت هم به مناسبت چهارشنبه‌سوری دارد که در صورت نیاز وارد عمل می‌شوند.

قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان تاکید کرد: تعداد اپراتورهای اورژانس هم بعدازظهر امروز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/73004/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول