اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی:

47 هزار زائر لحظه تحویل سال میهمان بقاع متبرکه خراسان جنوبی بودند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، از حضور بیش از 47 هزار و 677 زائر بقاع متبرکه استان در لحظه تحویل سال خبر داد.

47 هزار زائر لحظه تحویل سال میهمان بقاع متبرکه خراسان جنوبی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد طاهر گرایلی اظهار داشت: امسال ویژه برنامه تحویل سال در 43 بقعه متبرکه استان برگزار شد که با استقبال پر شور زائران همراه بود.

وی با بیان اینکه 47 هزار و 677 زائر امسال لحظه تحویل سال را میهمان بقاع متبرکه خراسان جنوبی بودند، افزود: از این تعداد 8 هزار و 870 نفر در بقاع متبرکه شهرستان بیرجند، یک هزار و 307 نفر در قاین، یک هزار و 800 نفر در فردوس، یک هزار و 230 نفر در سربیشه و چهار هزار و 350 نفر در امامزادگان طبس حضور داشتند. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تعداد زائران بقاع متبرکه نهبندان را در لحظه تحویل سال 8 هزار و 870 نفر ذکر کرد و گفت: در این لحظه معنوی یک هزار و 977 نفر در بشرویه، 5 هزار و 150 نفر در سرایان، یک هزار و 623 نفر در خوسف، 3 هزار و 300 نفر در زیرکوه و 9هزار و 200 نفر در خضری میهمان بقاع متبرکه بودند.

گرایلی با بیان اینکه امسال حضور زائران بقاع متبرکه در لحظه تحویل سال رشد چشمگیر داشته است، ادامه داد: این حضور نشان از ارادت ویژه مردم به اماکن مقدس دارد.

وی قرائت زیارت آل یاسین، پخش پیام مقام معظم رهبری، قرائت دعای تحویل سال و برپایی هفت‌سین فاطمی را از برنامه ویژه طرح آرامش بهاری در لحظه تحویل سال 93 عنوان کرد.

آرامش بهاری در 5 بقعه متبرکه سربیشه در حال برگزاری است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در پنج بقعه متبرکه سربیشه در حال برگزاری است.

حمید بهادری یادآور شد: آرامش بهاری با برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی از 28 اسفند ماه سال گذشته آغاز و هم‌اکنون در حال برگزاری است.

وی از برپایی خیمه‌های معرفت، ایستگاه‌های همه واقف باشیم، خیمه عفاف و حجاب و نمایشگاه خبر داد و گفت: در این خیمه‌ها غرفه‌هایی ویژه کودکان و بانوان به اجرای برنامه متناسب با نیاز مخاطبان می‌پردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه نمایش کلیپ‌های مذهبی، برگزاری کارگاه‌های معرفت، سخنرانی در ارتباط با وقف، ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان و مشاوره را از جمله خدمات فرهنگی و اجتماعی ارائه شده در طرح آرامش بهاری سربیشه ذکر کرد.

عقد یک زوج جوان در آرامش بهاری مسجد حضرت ابوالفضل(ع)سربیشه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه از اجرای مراسم عقد یک زوج جوان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) همزمان با دومین روز از سال نو خبر داد.

بهادری خاطر نشان کرد: خطبه عقد یک زوج جوان در آستان ملکوتی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) سربیشه همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری و دومین روز از سال نو قرائت شد. 

وی تصریح کرد: این مراسم معنوی به میزبانی مجریان طرح آرامش بهاری و حضور زائران آستان مقدس همراه بود.

انتهای پیام/22482/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول