اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت سوادکوه شمالی خبر داد

کشیک نوروزی 14 واحد خبازی در سوادکوه شمالی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی از کشیک نوروزی 14 واحد خبازی شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد.

کشیک نوروزی 14 واحد خبازی در سوادکوه شمالی

مزدک قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اعلام برنامه‌های اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان سوادکوه در نوروز امسال، اظهار کرد: کشیک واحدهای صنفی این شهرستان را در جلسات مختلف شهرستانی برای ایام نوروز اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی از کشیک 14 واحد خبازی در این شهرستان خبر داد و افزود: کشیک واحدهای مختلف صنفی شهرستان سوادکوه شمالی از 25 اسفند سال 92 تا 15 فروردین ماه 93 با هماهنگی اتاق اصناف و اتحادیه برنامه‌ریزی شد.

وی به حضور و پیگیری بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه شمالی از هفت صبح تا ساعت 19 عصر در دو شیفت کاری برای پاسخگویی به مراجعان اشاره و خاطرنشان کرد: شماره تلفن 124 و یا 1244226668 به منظور اطلاع‌رسانی درباره گرانفروشی و کم‌فروشی و تخلفات احتمالی صنفی سوادکوه شمالی تعیین شده است.

قبادی با بیان اینکه گشت‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت با فرمانداری، بخشداری مرکزی و نارنجستان، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی و دامپزشکی انجام شده است، تصریح کرد: تعامل مناسبی بین دستگاه‌های مختلف شهرستان سوادکوه شمالی برای نوروز وجود دارد.

انتهای پیام/86015/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول