اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری خبر داد

توزیع 120 هزار سبد کالا در بین خانوارهای ساری و میاندرود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: در شهرستان ساری و میاندرود بیش از 120 هزار سبد کالا در بین خانوارهای مشمول در بیش از 23 مرکز توزیع شد.

توزیع 120 هزار سبد کالا در بین خانوارهای ساری و میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ساری، اسماعیل هادی‌نژاد اظهار داشت: در سال گذشته با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با برنامه‌ریزی‌های لازم در بخش‌های مختلف فعالیت بسیار خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: در بخش‌هایی از قبیل نظارت و بازرسی، کنترل، تنظیم و توسعه بازار و همچنین امور اصناف در ایام مختلف سال با تلاش همکاران سخت‌کوش این اداره نسبت به خدمت‌رسانی به شهروندان گام‌های موثری برداشته شد.

وی در راستای نظارت و بازرسی از واحدهای اقتصادی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 2 هزار و 728 مورد گزارش مردمی از تخلفات بنگاه‌های اقتصادی سطح شهرستان به صورت تلفنی، کتبی و حضوری واصل شد که بیش از یک‌هزار مورد متخلف شناخته شدند.

هادی‌نژاد افزود: بیش از 24 هزار مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، خدماتی، شرکت پخش و عمده و سایر واحدها صورت گرفته است که منجر به تشکیل 3 هزار و 521 فقره پرونده تخلف از قبیل گران‌فروشی، عدم درج قیمت، قاچاق کالا، کم‌فروشی و تقلب و سایر تخلفات شد که ارزش ریالی آن 8 میلیارد و 89 میلیون ریال است.

وی یادآور شد: طی سال 92 طرح‌های نظارتی ویژه برای کنترل قیمت کالا و خدمات از قبیل طرح نظارتی ویژه نوروز، دریا، تابستان، ماه مبارک رمضان، شب یلدا، آرد و نان، قاچاق کالا، انبارها و سردخانه‌ها برگزار شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری درباره اشتغال ایجاد شده توسط این اداره افزود: بیش از 2 هزار و 500 شغل از جمله مشاغل خانگی و بافندگی فرش دستباف ایجاد شد.

هادی‌نژاد تصریح کرد: تعداد 55 پروانه کسب ایثارگری برای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان صادر شد و انتخابات تعداد 13 اتحادیه صنفی شهرستان ساری و میاندرود نیز برگزار شد.

وی درباره تنظیم بازار افزود: علاوه بر برپایی دو نمایشگاه پاییزه و بهاره عرضه مستقیم کالا، در ایام نوروز، ماه رمضان و بازگشایی مدارس، محرم و صفر و ایام پایانی سال بیش از 50 تن برنج، 90 تن گوشت قرمز، 410 تن گوشت مرغ، 90تن پرتقال، 110تن سیب و یک هزار و 300 کارتن روغن نباتی توزیع شد.

هادی‌نژاد یادآور شد: در بخش توسعه بازار پنج مجوز فروشگاه بزرگ، پنج شرکت پخش، 2 هزار و 500 کارت قالیبافی، سه مجوز طراحی نقشه فرش و تعداد یک کارگاه تولیدی صادر شد و تعداد 2 هزار و 450 بافنده فرش برای استفاده از بیمه به شعب تامین اجتماعی شهرستان معرفی شدند.

وی در راستای توزیع سبد کالا افزود: در شهرستان ساری و میاندرود بیش از 120 هزار سبد کالا در بین خانوارهای مشمول در بیش از 23 مرکز توزیع شد.

انتهای پیام/2296/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول