اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

رخنه فرهنگی با یارانه و سبد کالا جبران نمی‌شود

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: رخنه فرهنگی مثل رخنه اقتصادی نیست که با یارانه و سبد کالا جبران شود، اگر آمد همه چیز را عوض می‌کند و درون را تغییر می‌دهد.

رخنه فرهنگی با یارانه و سبد کالا جبران نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، حسینعلی یوسفعلی‌زاده در نشست سیاسی، بصیرتی با موضوع «وظایف اصلی مسئولان نظام اسلامی در شرایط حساس کنونی از دیدگاه امام خامنه‌ای» اظهار کرد: دشمن در تلاش است به بهانه‌های مختلف همچون تحریم، حقوق بشر و ... ملت را از نظام و امام جدا کند.

وی یکی از وظایف اصلی مسئولان را دیدن نقاط قوت و ضعف نظام دانست و افزود: باید حقایق را بدانیم و مراقبت کنیم دچار انحراف در تحلیل نشویم.

یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: توجه به ظرفیت‌های بی‌شمار ملی، اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تکیه به مردم و حرکت‌های جهادی، گفتمان‌سازی، توجه به فرهنگ دینی، مرزبندی صریح و شفاف با جبهه دشمن، بیمناک نشدن از دشمن و اتکا به خداوند و حفظ و تقویت وحدت ملی از جمله راه‌های مقابله با دشمنان است.

وی در ادامه ایجاد تحرک و پویایی در اقتصاد کشور، تکیه بر ظرفیت داخلی، توانایی مقاومت در برابر عوامل تهدیدزا، رویکرد جهادی و مردم‌محوری را از جمله مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید در مقابل دشمنان نبرد هوشمندانه داشته باشیم، گفت: چرا که دشمن تلاش می‌کند ببیند ما از کجا آسیب‌پذیر هستیم، از همان جا وارد جنگ می‌شود.

به گزارش فارس، نشست سیاسی، بصیرتی با موضوع «وظایف اصلی مسئولان نظام اسلامی در شرایط حساس کنونی از دیدگاه امام خامنه‌ای» در ستاد سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی برگزار شد.

انتهای پیام/63002/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول