اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد

توزیع بیش از 2 هزار سبد کالا در طرح فرشتگان رحمت زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تعداد سبدهای کالایی توزیع شده طی مدت زمان اجرای طرح فرشتگان رحمت را 2 هزار و 835 سبد عنوان کرد.

توزیع بیش از 2 هزار سبد کالا در طرح فرشتگان رحمت زنجان

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت در استان زنجان اظهار کرد: این طرح تا 2 روز دیگر ادامه می‌یابد.

وی زمان آغاز اجرای طرح فرشتگان رحمت را 15 اسفندماه اعلام کرد و ادامه داد: مقدمات اجرای این طرح از 12 بهمن‌ماه با شناسایی نیازمندان و خیران آغاز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خانه‌های داوطلب را مسئول اجرای طرح فرشتگان رحمت اعلام کرد و گفت: 15 خانه داوطلب در زنجان این طرح را عملیاتی می‌کنند.

این مسئول حضور خیران را در خانه‌های داوطلب از نکات برجسته طرح فرشتگان رحمت عنوان کرد و ادامه داد: این طرح با مشارکت خیران اجرا می‌شود به این صورت که خیران خود اقدام به توزیع سبد کالا در بین نیازمندان می‌کند.

طاهری تعداد خیران حاضر در خانه‌های داوطلب را برای مشارکت در طرح فرشتگان رحمت 150 نفر اعلام کرد.

وی ارزش ریالی سبدهای کالایی توزیع شده در طرح فرشتگان رحمت را در سطح استان زنجان یک میلیارد و 417 میلیون و 430 هزار ریال اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تعداد سبدهای کالایی توزیع شده طی مدت زمان اجرای طرح فرشتگان رحمت را 2 هزار و 835 سبد عنوان کرد و گفت: در این سبد کالاهای اقلام اساسی مانند چای، برنج، روغن، پنیر، ماکارونی، شکر، گوشت و عدس وجود داشت.

انتهای پیام/73004/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول