اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کردستان خبر داد

انجام 350 مأموریت پزشکی در استان کرستان

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کردستان از انجام 350 مأموریت توسط تیم‌های این مرکز از ابتدای تعطیلات تاکنون خبر داد.

انجام 350 مأموریت پزشکی در استان کرستان

سعید بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به وجود 38 پایگاه مرکز فوریت‌های پزشکی در سطح استان کردستان گفت: 21 پایگاه این مرکز در بخش جاده‌ای و با امکانات کافی در دو شیفت کاری به هموطنان و مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای این مرکز از روز 26 اسفندماه سال 92 مأموریت‌های خود را آغاز کرده و آن را تا 16 فروردین ماه ادامه خواهند داد.

این مسئول افزود: تا امروز در مجموع 350 مأموریت توسط تیم‌های این مرکز انجام شده که 168 مورد از این مأموریت‌ها منجر به انتقال به بیمارستان، 113 مورد درمان در محل و 38 مورد نیز اخذ امضا شده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کردستان با بیان اینکه این آمار تا صبح امروز گردآوری شده است، تصریح کرد: در این مدت 13 مورد فوتی نیز وجود داشته است.

بیگلری خاطرنشان کرد: همچنین طی این چند روز 158 مورد مراجعه مردم به کمپ‌های سلامت این مرکز را شاهد بوده‌ایم که 151 مورد از آنها به صورت سرپایی در این کمپ‌ها مداوا و 7 نفر نیز برای معالجه به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کردستان، کمپ‌های سلامت را شامل تمامی تجهیزات لازم از قبیل آمبولانس، چادر، کانکس و تکنسین فوریت‌های پزشکی عنوان کرد و افزود: در هر پایگاه در آن واحد دو نفر نیرو حضور دارند.

بیگلری با بیان اینکه در مجموع مرکز فوریت‌های پزشکی استان با 300 نیرو به انجام وظیفه در نوروز می‌پردازد ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی مسافران و گردشگران از تعطیلاتی مفرح فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول