اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین عنوان کرد

خدمات‌دهی مطلوب مدارس قزوین به مسافران نوروزی

معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: خدمات‌دهی در مدارس این استان برای مسافران نوروزی بسیار مطلوب است.

خدمات‌دهی مطلوب مدارس قزوین به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی سمیعی عصر امروز از محل اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان و ستاد مرکزی و مراکز اسکان موقت میهمانان نوروزی ناحیه یک این استان بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تشکر از زحمات مدیر و سایر عوامل اجرایی ستاد اسکان، ایجاد مراکز اسکان موقت برای میهمانان نوروزی را از نکات مثبت و قابل توجه گردشگری استان قزوین برشمرد.

سمیعی با بیان اینکه پیش از نوروز برنامه‌ریزی‌های لازم برای اسکان میهمانان نوروزی انجام شده است، افزود: تا به امروز خدمات خوبی در مراکز اسکان استان قزوین به میهمانان نوروزی ارائه شده است.

نقی سیاهکلی مرادی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند اسکان موقت و تعداد میهمانان نوروزی بیان کرد: امسال شاهد افزایش مراجعان به محل‌های اسکان نوروزی در ناحیه یک قزوین هستیم.

در ادامه معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین با حضور در مراکز اسکان، ضمن صحبت با میهمانان نوروزی، نظرات آن‌ها را در خصوص رضایت از نحوه پذیرش و برخورد همکاران جویا شد که همگی رضایت داشتند.

در این برنامه سمیعی معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش این استان با حضور در ستاد مرکزی و مراکز اسکان موقت فرهنگیان در ناحیه یک قزوین، از نزدیک روند کار و فعالیت عوامل اجرایی را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/77003/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول