اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد خبر داد

اسکان بیش از 85 هزار مسافر نوروزی در خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: بیش از 85 هزار مسافر نوروزی در کمپ‌های خرم‌آباد اسکان یافتند.

اسکان بیش از 85 هزار مسافر نوروزی در خرم‌آباد

محمد مهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: شهرداری خرم‌آباد پنج کمپ اسکان مهمان نوروزی را در پارک‌های کیو، بانوان، دانشجو، نسترن و شریعتی راه‌اندازی کرده است.

وی اظهار داشت: این کمپ‌ها به منظور ارائه خدمات رایگان به مسافران نوروزی از جمله چادر، پتو و دیگر سرویس‌های اسکان موقت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد برای خدمات‌دهی هرچه بهتر به مسافران نوروزی آمادگی کامل را دارد.

مهرابی تصریح کرد: شهرداری خرم‌آباد در ایام نوروز امسال علاوه بر ایجاد تمهیداتی برای اسکان موقت مسافران، خدماتی از قبیل استقرار اکیپ‌های رایگان امداد خودرو، برپایی نمایشگاه فرهنگی بهارمالگه، توزیع نقشه، بروشور و محصولات فرهنگی ـ آموزشی و بسته‌های بهداشتی بین مهمانان را در دستور کار دارد.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه 500تخته چادر در خرم‌آباد برای اسکان مسافران نوروزی برپا شده است، افزود: شهرداری تمام عزم خود را به کار گرفته است، تا امسال خدمات بهتر و مطلوب‌تری را به همشهریان و مهمانان نوروزی ارائه دهد. با توجه به حجم ورودی مسافران مکان‌های دیگری برای افزایش تعداد کمپ‌های مورد نظر پیش‌بینی و جانمایی شده است.

شهردار خرم‌آباد تصریح کرد: در این کمپ‌ها به هر خانواده یک تخته چادر نصب شده، دو تخته پتو، یک دستگاه گرمایشی، یک بسته فرهنگی و یک بسته بهداشتی ارائه می‌شود که در کنار آن‌ها نیز خدماتی از قبیل امداد خودرو، تماشاخانه تلویزیون، نمازخانه، سرویس بهداشتی و... به‌ صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این ایام نقشه گردشگری شهر خرم‌آباد، منشورات راهنمای مسافران، معرفی گردشگران و دیگر محصولات فرهنگی میان مهمانان عزیز توزیع می‌شود.

مهرابی تصریح کرد: همچنین در تمام کمپ‌های اسکان تسهیلاتی از قبیل آبجوش، جایگاه پخت کباب، کیسه زباله و... در اختیار مهمانان نوروزی قرار گرفته است.کلیه سرویس‌های بهداشتی سطح پارک‌ها به طور کامل بازسازی، تعمیر و نوسازی شده است و سرویس‌های مستقر در محل کمپ‌ها مجهز به سیستم آب گرم، تهویه هوا و ... شده‌اند.

انتهای پیام/2304/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول