اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

ترافیک در مسیرهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری روان است

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ترافیک و تردد در مسیرهای اصلی ارتباطی این استان روان است.

ترافیک در مسیرهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری روان است

حمزه رفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به اینکه دور اول سفرهای نوروزی در حال پایان است رانندگان عزیز در مسیر بازگشت عجله نکنند تا جان خود و سرنشینان به خطر نیفتد.

وی افزود: سرعت غیر مجاز، عدم رعایت حق تقدم، نبستن کمربند ایمنی و صحبت با گوشی تلفن همراه حین رانندگی از اصلی‌ترین عوامل بروز حادثه رانندگی هستند.

رفیعی با بیان اینکه طرح ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین در مسیر ارتباطی بروجن - لردگان از 26 اسفندماه سال گذشته تا پنجم فروردین ماه سال جاری اجرا شد گفت: ترافیک این مسیر ارتباطی به دلیل صدور مجوز تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین از دیروز در مقایسه با روزهای گذشته افزایش نسبی را نشان می‌دهد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تردد در دیگر مسیرهای ارتباطی استان روان است یاد آور شد: در برخی از موارد رانندگان در حین رانندگی احساس خواب‌آلودگی کرده ولی به مسیر خود ادامه می‌دهند ولی به رانندگان توصیه می‌شود در رانندگی از صحبت با تلفن همراه دوری کرده و با سرعت مجاز حرکت کنند و هنگام خستگی و خواب‌آلودگی در حاشیه جاده‌ها استراحت کنند.

وی احترام به حقوق دیگران را یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش تصادفات جاده‌ای دانست و گفت: از رانندگان محترمی که در مسیرهای شلوغ در حال تردد هستند می‌خواهیم که با احتیاط کامل رانندگی کنند و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

انتهای پیام/68006/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول