اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه کرمانشاه خبر داد

ترافیک محورهای کرمانشاه روان است / فوت 2 نفر بر اثر تصادف در بیله‌وار

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شاهد ترافیک پرحجم اما روانی هستند، گفت: در روز اول نوروز در محور بیله‌وار در یک تصادف دو نفر کشته شدند.

ترافیک محورهای کرمانشاه روان است / فوت 2 نفر بر اثر تصادف در بیله‌وار

محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شاهد ترافیکی پرحجم اما روان هستند.

وی با بیان اینکه در جاده‌های استان کرمانشاه مشکل خاصی از نظر محدودیت و مسدود بودن راه‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: بیشترین ترددها در محورهای کامیاران، کرمانشاه به صحنه، اسلام‌آباد غرب، روانسر و جوانرود در جریان است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه در خصوص آمار تصادفات فوتی در استان کرمانشاه نیز خاطرنشان کرد: در روز اول نوروز در محور بیله‌وار در یک تصادف دو نفر کشته شدند.

به گفته وی،‌ در طول طرح نوروزی 60 تیم گشت محسوس و 30 گشت نامحسوس در مسیر جاده‌ها تخلفات رانندگان را کنترل می‌کنند.

فرمانده پلیس‌ راه استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس با جدیت با رانندگان حادثه‌ساز برخورد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: برابر قانون، رانندگانی که موجب حوادث در جاده‌ها شوند علاوه بر جریمه نقدی، خودروی آن‌ها به‌ مدت سه روز توقیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طول طرح نوروزی بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشین‌های خودرو الزامی خواهد بود، افزود: نیروهای پلیس با قاطعیت در جاده‌های مواصلاتی استان کرمانشاه حضور داشته و رانندگان متخلف را جریمه خواهند کرد.

مرادی به رانندگان توصیه کرد که با استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودروها، رعایت سرعت مجاز و عدم استفاده از تلفن همراه سفر آرام و بی‌خطری را برای خود و دیگران رقم بزنند.

انتهای پیام/2700/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول