اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه کردستان عنوان کرد

کاهش 70 درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در کردستان‌

رئیس پلیس راه کردستان از کاهش 70 درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروزی امسال در این استان خبر داد.

کاهش 70 درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در کردستان‌

رمضان نادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته طرح نوروزی همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند ماه سال گذشته در این استان آغاز شده و تا 17 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بیش از 650 نفر از عوامل پلیس راه در قالب 105 اکیپ محسوس و نامحسوس در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در اجرای این طرح فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس راه کردستان خاطرنشان کرد: از ظرفیت چهار ایستگاه ثابت و 7 پاسگاه پلیس راه نیز در راستای ارائه خدمات در این طرح استفاده شده است.

نادری با اشاره به کاهش 70 درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات از آغاز طرح پلیس نوروزی تا این لحظه در این استان بیان کرد: در زمینه تصادفات جرحی نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم.

به گفته وی، در مجموع تصادفات جرحی و فوتی 10 درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در سطح استان کاهش داشته‌ایم.

توقیف 268 دستگاه خودرو

رئیس پلیس راه کردستان به آمار توقیف خودروهای متخلف نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای این طرح تاکنون 268 دستگاه خودرو دارای دو تخلف و 13 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

نادری همچنین از توقیف 8 جلد گواهینامه نمره منفی در مدت زمان یاد شده در استان خبر داد و گفت: 251 مورد تست اعتیاد نیز در این مدت انجام شده که 45 نفر از این تعداد مثبت بوده‌اند.

وی در مورد محورهایی که بیشترین تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند نیز اظهار کرد: محور سنندج ـ همدان، محور مریوان ـ سنندج و کامیاران ـ سنندج بیشترین آمار تصادفات را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه کردستان در پایان اضافه کرد: عدم توجه به جلو، خواب‌آلودگی و تخطی از سرعت غیرمجاز مهم‌ترین عامل تصادفات در جاده‌های استان طی چند روز اخیر بوده است.

انتهای پیام/79002/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول