اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد

تدوین مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای حضور سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی در عسلویه

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از تدوین بسته‌ها و مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای حضور سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی در پارس جنوبی خبر داد.

تدوین مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای حضور سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سال نو به تمامی صنعتگران و جهادگران صنعت بالنده نفت جمهوری اسلامی ایران به ویژه تلاشگران عرصه نفت، گاز و پتروشیمی در پایتخت انرژی کشور اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در ساعات آغازین سال نو و نامگذاری سال 1393 به عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" می‌تواند به عنوان چراغ و نقشه راه سال ‌جاری کشور مدنظر قرار گیرد و همگان با عزمی جهادی در کمک به رشد و اعتلای اقتصاد ملی و فرهنگ ایران اسلامی گام بردارند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به سفر روز گذشته وزیر نفت به عسلویه خاطرنشان کرد: سفر وزیر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون امور بین‌الملل وزیر نفت در نخستین روز کاری سال جدید به عسلویه نشان از اهتمام جدی صنعت نفت به توسعه پایتخت انرژی کشور با هدف کمک به افزایش برداشت و تولید از میادین مشترک گازی است.

نصوری ابراز داشت: عزم مدیران صنعت نفت با راهبری دانش بنیان و متعهدانه مهندس زنگنه، برای توسعه صنایع نفت و گاز به ویژه با اولویت قراردادن میادین مشترک جزم شده و این سفر نشان از توجه و اهمیت این موضوع دارد که قطعاً می‌تواند دستاوردهای مهمی برای ایران اسلامی در عرصه اقتصاد به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به نقش منطقه ویژه پارس در کمک به رشد چرخه تولید و اقتصاد ملی یادآور شد: تدوین بسته‌ها و مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای حضور سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، خدماتی و رفاهی از برنامه‌های این سازمان است.

نصوری گفت: تدوین بسته‌های کارآفرینی با نگاه و توجه جدی به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری و مورد تاکید رئیس جمهور و بستر سازی برای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در منطقه با هدف تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی در منطقه ویژه پارس با توجه به حضور ده‌ها هزار نیروی انسانی شاغل در این منطقه نیز از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان به نمایندگی از صنعت نفت در سال‌ جاری خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به هشتم فروردین‌ماه سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به عسلویه خاطرنشان کرد: هشتم فروردین ماه سال 1393 کارکنان و جهادگران ایران اسلامی با تداعی سفر تاریخی و خاطره‌انگیز مقام معظم رهبری به عسلویه بار دیگر در راستای تلاش برای کمک به توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی هم‌پیمان خواهند شد.

انتهای پیام/2451/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول