اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

کمک 4 میلیارد ریالی مردم بشرویه به محرومان

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بشرویه گفت: در سال 92 مردم این شهرستان حدود 4 میلیارد و 460 میلیون ریال به نیازمندان کمک کرده‌اند.

کمک 4 میلیارد ریالی مردم بشرویه به محرومان

رمضان برمک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: در سال گذشته نیز همچون سال‌های قبل کمک‌ها و خدمات مختلفی در سر فصل‌های گوناگون به مددجویان کمیته امداد بشرویه ارائه شد.

وی، خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد بشرویه را یک‌هزار و 134 خانوار اعلام کرد و افزود: این خانواده‌ها شامل 2 هزار و 471 نفر هستند.

رئیس کمیته امداد بشرویه متذکر شد: در طول سال 92 حدود 5 میلیارد و 750 میلیون ریال به صورت کمک‌‌‌‌‌های نقدی و غیر نقدی به خانواده‌های تحت پوشش پرداخت شده است.

برمک اضافه کرد: در طی همین دوره بیش از 90 طرح قالیبافی اجرا شده است که 75 تخته فرش با متراژ 481 متر مربع به ارزش بیش از 2 میلیارد و 573 میلیون ریال تولید شده است.

وی مجموع درآمد مشارکت‌های مردمی در سال گذشته را حدود 4 میلیارد و 460 میلیون ریال خواند و تصریح کرد: این کمک‌ها شامل صدقات و وجوه امانی بوده که توسط نیکوکاران و خیران بشرویه برای کمک به محرومان و نیازمندان پرداخت شده است.

این مسئول صندوق‌های صدقه سطح بشرویه را 4 هزار و 551 صندوق عنوان کرد و گفت: این صندوق‌ها حدود 644 میلیون ریال درآمد داشته است.

ایجاد اشتغال برای 252 مددجوی کمیته امداد بشرویه

برمک اذعان داشت: در سال گذشته 226 طرح اشتغال اجرایی شد که در نهایت برای 252 نفر از مددجویان اشتغال ایجاد شده است.

وی همچنین به پرداخت کمک هزینه تهیه جهیزیه و تعمیرات منزل به مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته به 46 نوعروس کمک هزینه جهیزیه و نیز به 16 نفر کمک هزینه تعمیرات منزل پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد بشرویه دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش این نهاد را به ترتیب 210 و 15 نفر خواند و تصریح کرد: بیش از 203 میلیون و 820 هزار ریال بابت هزینه‌های تحصیلی و اردوهای تابستانه این افراد پرداخت شده است.

برمک یادآور شد: مجموع ایتام تحت حمایت نیز 70 نفر هستند که 745 نفر به عنوان حامی سرپرستی آنان را به عهده دارند و در سال گذشته حدود یک میلیارد و 444 میلیون ریال توسط حامیان به حساب ایتام واریز شده است.

انتهای پیام/69006/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول