اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان کردستان:

هدف پلیس‌ راه ممانعت از آسیب جانی و مالی شهروندان است

رئیس پلیس راه استان کردستان هدف از حضور گسترده این مجموعه در جاده‌های استان در ایام نوروز را ممانعت از آسیب جانی و مالی شهروندان کردستانی و میهمانان عنوان کرد.

هدف پلیس‌ راه ممانعت از آسیب جانی و مالی شهروندان است

رمضان نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: از روزهای پایانی اسفندماه سال 92 طرح‌هایی برای ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در برخی محورهای پرترافیک استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در دو بخش اجرا خواهد شد، گفت: در فاز نخست که شامل چهار روز نخست تعطیلات عید نوروز است از 7 صبح تا آخرین ساعت شب ورود خودروهای سنگین به مسیرهای سنندج - مریوان، بانه - سقز و سنندج - سقز ممنوع خواهد بود.

نادری خاطرنشان کرد: از روز پنج فروردین ماه محدودیت‌های ترافیکی علاوه بر این سه مسیر در سایر محورهای استان اجرا خواهد شد تا تردد خودروها با نظم و آرامش خاص خود صورت بگیرد.

فرمانده پلیس راه استان کردستان با اشاره به حضور پرتعداد تیم‌های پلیس در جاده‌ها و ورودی‌های سراسر استان تصریح کرد: این تیم‌ها به صورت محسوس و نامحسوس اقدام به فعالیت در جاده‌ها خواهند کرد.

نادری با تأکید بر اولویت پلیس در راستای جلوگیری از تصادفات و آسیب رسیدن به جان و مال شهروندان گفت: ممانعت از تخلفات رانندگی، روان‌سازی ترافیک و ایجاد مسیری امن و مطمئن از اهداف پلیس راه کردستان است.

وی با بیان اینکه همکاری مردم با پلیس راه و اجرای دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی از تخلفات تا حد زیادی خواهد کاست، گفت: در روزهای آینده آماری از میزان تصادفات فوتی و جرحی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/79012/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول