اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آمادگی ناجا در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی دستگاه انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت در دور دوم سفرها خبر داد.

آمادگی ناجا در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی

سرهنگ غلامعباس غلامزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با فرارسیدن دور دوم تعطیلات نوروز و ورود گردشگران به سرزمین چهار فصل نیروی انتظامی برنامه‌‌هایی در راستای ایجاد نظم و امنیت بیشتر اماکن گردشگری، جاده‌‌های درون شهری و برون شهری را در دستور کار دارد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور ایجاد نظم و امنیت بیشتر در حوزه انتظامی، پلیس راه و راهور در سطح جاده‌‌های اصلی و تفرجگاه‌‌ها اکیپ ‌های انتظامی مستقر شدند تا در صورت هرگونه خلاف با خاطیان در این ایام برخورد قانونی اعمال شود.

غلامزاده از اسقرار اکیپ‌های گشت خودرویی و موتوری در تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار کرد: در روزهای باقی مانده تعطیلات نوروزی و به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران از تمام توان نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت استفاده می‌کنیم.

مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد شعار انتظامی نوروز 93 را امنیت، سلامت و نشاط با رهاورد نظم و قانون عنوان کرد و گفت: ایستگاه‌های انتظامی در مکان‌های پرتردد درون شهری و برون شهری استان به منظور خدمات‌رسانی به مسافران مستقر هستند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مردم و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها شاهد کاهش تصادفات در سطح جاده‌ها و سفری بی‌خطر برای مسافران نوروزی باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 30 اکیپ گشت محسوس، نامحسوس، پیاده‌رو و موتورسوار در جاده‌های ارتباطی، مناطق گردشگری و مکان‌های زیارتی کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های کنترل تخلفات رانندگی و جرایم اجتماعی در حال خدمت‌رسانی هستند.

غلامزاده با تاکید بر این‌که ارتقای کیفیت خدمات مهمترین اولویت نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: با همکاری خوب مردم، مسافران نوروزی و حضور خوب ماموران انتظامی در مکان‌های گردشگری و زیارتی شاهد امنیت خوب در این استان هستیم.

این فرمانده ارشد انتظامی از کاهش 14 درصدی تخلفات رانندگی در نوروز امسال نسبت به مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: سبقت غیرمجاز به عنوان بیشترین تخلف رانندگی ایام نوروز امسال کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/82011/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول