اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

ثبت بیشترین سفر نوروزی به قزوین در 29 اسفند

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بیشترین آمار تردد خودرو در چهار روز گذشته مربوط به 29 اسفند ماه سال گذشته با ثبت 457 هزار و 781 دستگاه بوده است.

ثبت بیشترین سفر نوروزی به قزوین در 29 اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قزوین جواد حق‌لطفی اظهار داشت: بیشترین آمار تردد خودرو در چهار روز گذشته مربوط به 29 اسفندماه با ثبت 457 هزار و 781 دستگاه بوده است.

این مسئول عنوان کرد: از 29 اسفند ماه 92 تا صبح روز یکشنبه دستگاه‌های ترددشمار عبور یک میلیون و 377 هزار و 49 دستگاه خودرو را در راه‌های اصلی این استان ثبت کرده‌اند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تردد در سطح تمام راه‌های اصلی و فرعی استان قزوین عادی و روان است اما رانندگان باید در سفر قوانین رانندگی، به خصوص رعایت فاصله طولی و عرضی و سرعت لازم را رعایت کنند.

حق‌لطفی یادآور شد: به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به تعطیلات نوروزی و حجم سفرها، از سرعت زیاد و سبقت‌های بی مورد پرهیز کرده و رانندگان در صورت خستگی در نخستین توقفگاه استراحت کنند و در صورت نیاز به کمک مراتب را به عوامل راهدار و پلیس راه مستقر در راه‌ها گزارش دهند.

انتهای پیام/2667/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول