اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کشور خبر داد

افزایش 6 درصدی سفر در کشور

رئیس پلیس راهور کشور از افزایش 6 درصدی سفر از ابتدای آغاز طرح ترافیکی پلیس در کشور تاکنون خبر داد.

افزایش 6 درصدی سفر در کشور

سردار اسکندر مومنی در حاشیه سفر به گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره وضعیت راه‌های کشور در تعطیلات نوروزی اظهار داشت: با آغاز طرح ترافیکی پلیس از 25 اسفند نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد تلفات جاده‌ای از 15 نفر به 5 نفر کاهش داشته است.

وی هماهنگی بین دستگاه‌ها و انجام درست وظایف هر کدام از آنها را موجب هم‌افزایی و تلاش مضاعف در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور کشور از افزایش 6 درصدی سفر از ابتدای آغاز طرح ترافیکی پلیس تاکنون خبر داد و گفت: با توجه به مساعد شدن وضعیت هوا سفر به استان‌های شمالی در روزهای اخیر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: امیدواریم با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی همچنان شاهد کاهش وقوع تصادفات و تلفات جاده‌ای باشیم.

مومنی ایمنی و انضباط در آمد و شد، ایمنی سفر و حفظ جان مسافران و کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای را از دغدغه‌های پلیس در سال‌های ذکر کرد.

وی آموزش همگانی، اطلاع‌رسانی و انجام اقدام‌های فرهنگی، هماهنگی و تعامل همکاری دستگاه‌های دخیل در امر ترافیک را موجب کاهش چشمگیر وقوع تصادفات و تلفات جاده‌ای در سال‌های اخیر عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور گیلان تصادفات رخ داده در استان‌های شمالی به دلیل پیوستگی و تراکم بین مناطق کشاورزی و مسکونی، تصادفات موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده دانست.

وی تصریح کرد: در صدد هستیم تا با نصب شب‌نما در کلاه ایمنی موتورسیکلت‌سواران و ادوات کشاورزی و هماهنگی برای احداث پل عابر پیاده و عریض‌تر کردن راه‌ها تلفات و وقوع تصادفات را کاهش دهیم.

به گزارش فارس، سردار مومنی با حضور در گیلان از وضعیت راه‌های این استان بازدید کرد.

ا‌نتهای پیام/2300/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول