اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران:

کتابخانه‌های عمومی به ‌دنبال تحقق جهاد فرهنگی مد نظر رهبری هستند

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: کتابخانه‌های عمومی به ‌دنبال تحقق جهاد فرهنگی مد نظر رهبری هستند.

کتابخانه‌های عمومی به ‌دنبال تحقق جهاد فرهنگی مد نظر رهبری هستند

عبدالحسین باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به نامگذاری سال 93 به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، وقوع انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان، جانبازان و شهدا را نمونه بارزی از عزم ملی و مدیریت جهادی دانست که با پیروزی‌های تاریخی همراه بوده است.

باقری افزود: کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی با الگوگیری از فرهنگ جهادی شهدا، برای تحقق جهاد فرهنگی مد نظر مقام معظم رهبری با ترویج فرهنگ مطالعه در راستای نهادینه شدن معرفت و بصیرت در جامعه اقدام می‌کنند.

وی بیان داشت: متبرک شدن آغازین روزهای سال با نام یگانه دخت پیامبر اکرم(ص)، نوید سالی سرشار از معنویت، بصیرت و آموزه‌های اخلاقی را می‌دهد که امید است در تمام لحظه‌های زندگی جاری و ساری باشد.

باقری تصریح کرد: بدون شک رسالت اصلی ما فراهم آوردن شرایطی است که جامعه را علاوه بر ترغیب به کتابخوانی، به سمت کتاب‌های خوب و مناسب هدایت کنیم تا شاهد رشد کمال انسانی و افزایش آگاهی‌های فردی و اجتماعی و ارتقای معرفت و بصیرت در جامعه باشیم.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران از همه همکاران و کتابداران دعوت کرد تا با عطوفت و مهربانی همیشگی خویش و با مشورت و همکاری خود در سال جدید، نهاد کتابخانه‌های عمومی را در رسیدن به اهداف متعالی فرهنگی یاری کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های متعدد اعضای کتابخانه‌های عمومی مبنی بر فعال بودن کتابخانه‌ها در ایام نوروز، 15 کتابخانه از سوم فروردین در 15 شهرستان برای ارائه خدمات به مراجعه کنندگان فعال هستند.

باقری تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی آزادگان ساری، شهیدان عباس‌زاده آمل، شهیدان نجاریان بابل، امیر پازواری بابلسر، شیخ فضل‌الله تفضلی بهشهر، پیامبر اعظم(ص) تنکابن، حضرت بقیة‌الله(عج) چالوس، احمدنژاد رامسر، شهید کمیل ایمانی زیراب، شهدای عباس‌آباد، جمشید احمدی قائمشهر، محمد دشتی محمودآباد، باقرالعلوم(ع) نکا، شیخ فضل‌الله نوری نور و حضرت صاحب الزمان(عج) نوشهر روزهای سوم و چهارم فروردین به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان پرداختند.

انتهای پیام/86018/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول