اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس حوزه علمیه بوشهر:

نیاز امروز ما جهاد فرهنگی در برابر دشمن است/تاکید شهدا ولایتمداری بوده است

مدرس حوزه علمیه بوشهر گفت: امروز نیاز ما به جهاد فرهنگی در برابر دشمنان است که باورها و ارزش‌های ما را هدف گرفته‌اند.

نیاز امروز ما جهاد فرهنگی در برابر دشمن است/تاکید شهدا ولایتمداری بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان حجت‌الاسلام مرتضی حدادی جمعه شب در یادواره شهید حسین میرشکاری در روستای گلنگون از توابع بخش مرکزی تنگستان در خصوص اینکه در جهاد همیشه باز است، اظهار داشت: در جهاد همیشه بر روی انسان باز است انسان برای نزدیک شدن به خدا باید باجهاد علیه نفس خود که بزرگ‌ترین جهاد است برخیزد.

مدرس حوزه علمیه بوشهر با اشاره به اینکه وعده الهی موعود نزدیک است، گفت: وعده الهی برای حضور منجی عالم بشریت روز به روز نمایان‌تر می‌شود.

حدادی با اشاره به اینکه دشمنان هر روز دست به دسیسه‌های مختلفی می‌زنند، افزود: امروز نیاز ما به جهاد فرهنگی در برابر دشمنان است که باورها و ارزش‌های ما را هدف گرفته‌اند و در این راستا از روش‌ها و تاکتیک‌های شیطانی مختلفی استفاده می‌کنند که از جمله آن‌ها القاء شبهات برای ایجاد تزلزل فکری، عقیدتی است،

وی افزود: حال نکته اینجا است که شبهات اصول پایه‌ای افکار انسانی را هدف می‌گیرد و باید در این راه برای آگاهی دادن به نسل حال و آینده گام‌های موثری برداشت.

مدرس حوزه علمیه بوشهر با اشاره به اینکه در اسلام توجه خاصی به ولایت شده است، تصریح کرد: در اسلام به هیچ چیزی به اندازه ولایت اهمیت داده نشده است زیرا اساس و رکن اصلی در اسلام برپایه ولایت قرار گرفته است.

حدادی با اشاره به وصیتنامه شهدا گفت: تمام شهدا بر یک نکته اشاره داشتند آن هم ولایت‌مداری و پیروی از ولایت است.

مدرس حوزه علمیه بوشهر گفت: شهدا از جایگاه خاصی در نزد خداوند متعال برخوردارند و آن نگاه به اعمال و رفتار همه ما در این زمان است و از ما انتظار دارند آنها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/66006/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول