اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور زائرین استانداری قم:

شهرداری قم اقدامات شایانی در اسکان مسافران نوروزی داشته است

سرپرست معاونت امور زائرین استانداری قم گفت: شهرداری با تجهیز بوستان‌‌ها و پارک‌ها خدمات شایانی را در اسکان مسافران نوروزی ارائه داده است.

شهرداری قم اقدامات شایانی در اسکان مسافران نوروزی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل اسماعیلی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر از ستاد تسهیلات زائرین به تشریح فعالیت‌های این ستاد پرداخت و اظهار داشت: این حرکت ارزنده بیش از 10 سال پیش به همت شهرداری پایه‌گذاری شد و به تدریج به فرمانداری و بعد از آن به استانداری واگذار شد و امروز 45 دستگاه اجرایی عضو ستاد هستند که شهرداری قم با تمام زیر مجموعه خود یکی از این اعضا است.

وی ادامه داد: این ستاد حوزه‌های مختلفی را زیرپوشش خود دارد که به عنوان مثال می‌توان به حوزه‌های امنیتی، بهداشتی و سلامت، اسکان و تامین مایحتاج مسافران اشاره کرد.

سرپرست معاونت امور زائرین استانداری قم اسکان زائرین را از مشکلات اساسی شهر قم دانست و گفت: خدماتی که در قم به زائرین ارائه می‌شود فراملی است در حالی که امکانات ما در حد استان است و شورای شهر و شهرداری باید در این زمینه وارد عمل شده و با سرمایه‌گذاران همکاری کنند تا عقب ماندگی قم در خصوص هتل‌ها و اماکن اقامتی تا حدی رفع شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه شهرداری با تجهیز بوستان‌‌ها و پارک‌ها خدمات شایانی را در اسکان مسافران نوروزی ارائه داده است خاطرنشان کرد: شهرداری دستگاه فوق‌العاده فعالی است که امسال نیز فعالیت خوب و قابل تقدیری را در ارائه خدمات به زائرین نوروزی ارائه داده است که نیاز به ارتقا و گسترش نیز دارد.

انتهای پیام/2258/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول