اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان فارسان:

شهرستان فارسان پذیرای مهمانان نوروزی است

فرماندار شهرستان فارسان گفت: شهرستان فارسان در ایام تعطیلات نوروز پذیرای مسافران و گردشگران است.

شهرستان فارسان پذیرای مهمانان نوروزی است

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: شهرستان فارسان در فاصله 35 کیلومتری غرب شهرکرد مرکز استان واقع شده و 2 هزار و 40 متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

وی قلعه سردار اسعد جونقان را یکی از مراکز دیدنی این شهرستان دانست و گفت: پیر غار در روستای ده چشمه، باغ اسعدیه واقع در روستای چلیچه، چشمه قلعه و غار سراب بابا حیدر از دیگر مراکز دیدنی این شهرستان است.

احمدی از آمادگی چهار آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد مدارس دارای 30 کلاس درس هستند و به تمامی امکانات ضروری مجهز می‌باشند.

فرماندار شهرستان فارسان ادامه داد: در این شهرستان یک خانه معلم با هفت سوئیت و 54 تخت و امکانات مناسب آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

احمدی به وجود سه هتل و مهمانسرا در این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: شهرستان فارسان به دلیل برخورداری از طبیعت بکر و مردمانی مهمان‌نواز و خونگرم همیشه کانون توجه گردشگران بوده است.

این مسئول وجود بقاع متبرکه قابل توجه در این شهرستان را یکی از عوامل موفقیت این شهرستان برشمرد و یادآور شد: امامزاده سید میراحمد، امامزاده حیدر بن مالک و امامزاده سید محمد از جمله بقاع متبرکه این شهرستان هستند.

انتهای پیام/68006/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول