اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان خبر داد

رتبه دوم استان اصفهان در جذب مسافران نوروزی

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: تا امروز استان اصفهان بعد از استان خراسان رضوی دومین استان از نظر پذیرش مسافر در سطح کشور است که امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروزی در همین جایگاه قرار داشته باشیم.

رتبه دوم استان اصفهان در جذب مسافران نوروزی

محمدعلی طرفه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مسئولان استان برای خدمت رسانی مناسب به مسافران تمام تلاش خود را انجام می‌دهند، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدماتی استان برای خدمت‌رسانی به مسافران آرایش یافته‌اند و تا پایان تعطیلات نوروزی در آماده‌باش به سر می‌برند.

وی ادامه داد: خوشبختانه طبق آمارهایی که به دست ما رسیده آمار مسافرت‌ها به استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با حدود 10 تا 12 درصد رشد روبرو است که نشانه رضایت مسافران از خدمات در استان است.

معاون عمرانی استاندار اصفهان افزود: تلاش می‌کنیم همزمان با آغاز دور دوم مسافرت‌های نوروزی خدمات خود را به شکل گسترده در اختیار مسافران نوروزی قرار دهیم تا مسافران عزیز با خاطراتی خوش اصفهان را ترک کنند.

وی یادآور شد: براساس آمار اکثر تصادفات در 30 کیلومتری نزدیک شهرها اتفاق می‌افتد که در همین راستا و برای جلوگیری از تصادفات اقدام به ایجاد ایستگاه‌های ایمنی و سلامت در سطح جاده‌های استان شده تا مسافران استراحت کوتاهی داشته باشند و سپس به مسافرت بپردازند تا با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/63028/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول