اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی سوادکوه:

احداث کارخانه کمپوست دغدغه زباله سوادکوه را حل می‌کند

بخشدار مرکزی سوادکوه با اشاره به لزوم مدیریت زباله‌های سوادکوه گفت: راه‌اندازی کارخانه کمپوست دغدغه مشکل زباله شهرستان سوادکوه را حل می‌کند.

احداث کارخانه کمپوست دغدغه زباله سوادکوه را حل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، جابر اسماعیل‌زاده صبح امروز در بازدید از روستاهای دهستان ولو پی بخش مرکزی سوادکوه با تاکید بر لزوم تعامل دهیاران با مردم و مسئولان برای دست‌یابی به اهداف توسعه، اظهار داشت: شوراهای روستا و دهیاران به عنوان بازوان فرمانداری و بخشداری در روستاها برای تقویت توانمندی‌ها و حل مشکلات برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

بخشدار مرکزی سوادکوه با تاکید بر اینکه زباله به عنوان دغدغه شهرستان سوادکوه باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: دفع بهداشتی زباله‌های شهرستان سوادکوه باید مدیریت و ساماندهی شود تا شاهد کاهش این مشکل در سطح شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کمپوست در شهرستان سوادکوه، راهکار مناسبی برای مشکل زباله‌های شهرستان سوادکوه است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کارخانه کمپوست دغدغه مشکل زباله شهرستان سوادکوه را حل می‌کند.

اسماعیل‌زاده به لزوم همکاری و همراهی دهیاران و شوراها برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی تاکید کرد و افزود: برنامه‌های مناسبی در هفته منابع طبیعی در بخش مرکزی شهرستان سوادکوه اجرا شده است.

انتهای پیام/86015/ط10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول