اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری ایلام:

اجرای طرح بازیافت زباله در ایلام ضروری است

معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: اجرای طرح بازیافت زباله در ایلام ضروری است.

اجرای طرح بازیافت زباله در ایلام ضروری است

رمضان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مطالعه و طراحی احداث کارخانه بازیافت زباله در سال 85 توسط بخش خصوصی انجام شد اما تاکنون اقدام عملی در این راستا صورت نگرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: این درحالی است که اجرای این طرح یعنی بازیافت زباله در شهر ایلام امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. این دستگاه اجرایی نیز برای تعیین تکلیف اجرای این طرح برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده و در این رابطه نشستی با حضور نماینده شرکت و شهردار ایلام و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام در شهرداری ایلام برپا شد.

این مسئول اضافه کرد: نتیجه این نشست و ضرورت اجرای طرح بازیافت زباله نیز در پایان نشست به استحضار مدیران ارشد استان از جمله استاندار ایلام ارائه شد.

کرمی تصریح کرد: در این راستا مقرر شد کار جانمایی این طرح در روستاهای حاشیه شهر ایلام و چوار با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط از جمله حفاظت محیط زیست ، منابع طبیعی، شرکت آب منطقه‌ای و ... در حد فاصل شهر ایلام و چوار محقق شود.

معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: بازنگری طرح مطالعاتی پروژه بازیافت زباله از نکاتی که باید مد نظر باشد و افزون بر این اجرای این طرح نیاز به اعتبار اولیه‌ای داشته که با در اختیار قرار گرفتن این دو مهم کار اجرایی این طرح آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2246/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول