اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده مطرح کرد

توسعه زیرساخت‌های مناطق تفریحی لنده

فرماندار لنده گفت: از مهمترین مواردی که باید در مناطق تفریحی لنده مورد توجه قرار گیرد وجود مکان‌هایی برای استراحتگاه و یا کمپینگ تفریحی است که باید توسعه بیشتری نسبت به گذشته پیدا کند.

توسعه زیرساخت‌های مناطق تفریحی لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، ظهر امروز فرماندار لنده و بخشدار موگرمون از مناطق گردشگری دشت آبلش، موگرمون، شیخ ابراهیم عباس (ع) و روستای آتشگاه بازدید کرد و مشکلات و کمبودهای این مناطق مورد بررسی قرار گرفت.

محمد مرادی فرماندار لنده در این بازدید با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بالای شهرستان لنده در بحث گردشگری گفت: وجود طبیعت زیبا و بکر در شهرستان لنده یک نعمت الهی‌ بوده که باید از آن در جهت توسعه و پیشرفت صنعت گردشگری استفاده کرد.

وی افزود: فضای بسیار دلنشین و جذاب رودخانه‌های مارون و جن (موگرمون) و دشت‌های سرسبز آبلش و بنه بلوط چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌سازد ولی باید زمینه و مقدمات حضور مسافران نوروزی در این مناطق بیش از گذشته مهیا شود.

فرماندار لنده تصریح کرد: از مهمترین مواردی که باید در این مناطق مورد توجه قرار گیرد وجود مکان‌هایی برای استراحتگاه و یا کمپینگ تفریحی است که باید توسعه بیشتری نسبت به گذشته پیدا کند.

مرادی در ادامه ضمن دعوت از هم‌وطنان برای بازدید از مناطق گردشگری لنده گفت: علاوه بر مناطق تفریحی مناطق زیارتی نیز در این شهرستان وجود دارد که دارای طبیعت زیبا و منحصر به‌فردی هستند.

وی به قدمت تاریخی و دینی شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: بقاع متبرکه امام‌زاده سید عمادالدین ولی(ع)، شیخ ابراهیم عباس(ع)، سلطان پیر احمد(ع) و شاهزاده عبدالله(ع) در این شهرستان مورد توجه عموم همشهریان بوده و سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان لنده مهمترین مشکلات مناطق گردشگری این شهرستان را یادآور شد و افزود: راه‌اندازی استراحتگاه‌ و سرویس‌های بهداشتی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی از مهمترین برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهرستان بوده که از آغاز ایام نوروز در سطح مناطق گردشگری انجام شده است.

مرادی در ادامه به آمادگی ستاد سفر شهرستان لنده اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: همه دستگاه‌ها اداری و کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان آماده ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی هستند.

فرماندار لنده در ادامه بازدید به روستای آتشگاه سفر کرد و از جاذبه‌های طبیعی این روستا نیز بازدید نمود.

در مسیر بازگشت به مرکز شهرستان نیز از بقعه متبرکه امام‌زاده شیخ ابراهیم عباس(ع) بازدید کرد و به تسریع در روند بازسازی و مرمت این بقعه متبرکه تأکید کرد.

انتهای پیام/82013/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول