اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خبر داد

رسیدگی به 40 پرونده قاچاق در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از رسیدگی به 40 پرونده قاچاق در اسفندماه سال گذشته در استان خبر داد.

رسیدگی به 40 پرونده قاچاق در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، حسین نجف‌زاده در جریان بازدید استاندار اردبیل از اداره کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان طی گزارشی در این بازدید از تشدید اقدامات این اداره کل در قالب طرح نوروزی خبر داد و با یادآوری اینکه اداره کل تعزیرات حکومتی در سه حوزه رسیدگی به تخلفات صنفی، جرایم بهداشتی، درمانی و دارویی و قاچاق کالا و ارز عمل می‌کند.

وی ادامه داد: از ابتدای اسفندماه تاکنون جمعاً یک‌هزار و 730 پرونده شامل یک‌هزار و 522 پرونده تخلف صنفی، 168 پرونده جرایم بهداشتی، درمانی و دارویی و 40 پرونده قاچاق در این اداره کل مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خاطرنشان کرد: صاحبان این پرونده‌ها به پرداخت بیش از 13 میلیارد ریال جزای نقدی و جریمه‌های غیرنقدی مانند سه مورد حبس، 54 مورد تعطیلی محل کسب، 37 مورد ضبط کالا و ... محکوم شده‌اند.

وی اکثر اصناف و کاسبان استان اردبیل را افرادی منصف و قانون‌مدار دانست و به مردم توصیه کرد برای به حداقل رساندن زمینه سوءاستفاده‌های احتمالی افراد سودجو، اقلام مورد نیاز خود را از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب تهیه کنند.

استاندار اردبیل در نخستین روزهای سال نو با مدیران و کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل دیدار و از نزدیک در جریان فعالیت‌های تعزیرات حکومتی استان اردبیل قرار گرفت.

انتهای پیام/62007/م/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول