اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بردخون خبر داد

بسیج امکانات رفاهی بردخون برای میزبانی از مسافران نوروزی

شهردار بردخون گفت: همه امکانات شهر برای رفاه حال مسافران نوروزی بسیج شده و از هیچ کمکی در این زمینه خودداری نمی‌کنیم.

بسیج امکانات رفاهی بردخون برای میزبانی از مسافران نوروزی

مجید شریعت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار کرد: امسال شهر بردخون با وجود بارش‌های فراوان و تغییر وضعیت جوی و بهار زودرس و رویش گیاهان، فضای شهر و دیار ما بسیار دیدنی و تماشایی شده است.

وی افزود: شهرداری بردخون همگام با همه ادارات و نهادها زمینه ایجاد حضور با نشاط مسافران را به این منطقه فراهم کرده و از ماه‌ها پیش برنامه‌های خود را در این مسیر طراحی کرده که با همکاری شورای شهر و تلاش کارکنان و کارگران شهرداری اینک شهری شایسته مردم و هموطنان آماده شده است.

شهردار بردخون با بیان اینکه زیباسازی شهر را با رنگ‌آمیزی جدول‌ها، آسفالت چاله‌های خیابان‌ها و معابر، کاشت درخت و ... آغاز کرده‌ایم، گفت: فلکه مرزبانی به عنوان ورودی شهر محوطه‌سازی و چراغانی شده و با چاپ بروشور و ویژه‌نامه ضمن معرفی شهر، جاذبه‌های گردشگری و مراکز زیارتی و دیدنی را به علاقه‌مندان معرفی می‌کند.

شریعت‌زاده با بیان اینکه ادارات با بسیج امکانات و آماده‌سازی میهمانسرا در حالت آماده‌باش خواهند بود، خاطرنشان کرد: مدارس با همکاری آموزش و پرورش برای اسکان مسافران و مراکز بهداشتی و درمانی و اورژانس و واحد آتش‌نشانی نیز برای خدمت‌رسانی آماده شده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با همه ادارات هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است، گفت: به صورت روزانه از مراکز اسکان و حضور مسافران بازدید می‌شود و خدماتی نظیر جمع‌آوری زباله‌ها، تامین آب آشامیدنی سالم، توزیع کیسه زباله ارائه و از مسافران در ورودی شهر استقبال می‌شود.

وی افزود: پارک جنگلی سجادیه، مناظر طبیعی و سرسبز شهر و روستاها و بوستان ولایت بردخون نیز آماده حضور هموطنان است و به دلیل اینکه بردخون در مسیر جاده ساحلی بوشهر به دیر قرار دارد و در آینده میزبان پروژه‌های عظیم پارس شمالی است شاهد پذیرش و ورود تعداد زیادی از مسافران نیز بوده که برخی در مدارس شهر و روستاها و عده‌ای نیز در پارک‌های شهر اسکان می‌یابند.

شریعت‌زاده گفت: همه امکانات شهر برای رفاه حال مسافران بسیج شده و از هیچ کمکی در این زمینه خودداری نمی‌کنیم و افتخار ما خدمت به هموطنان و میهمانان نوروزی خواهد بود.

انتهای‌پیام/66006/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول