اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

شهرداری قم طراوت را به مسافران نوروزی هدیه داد

فرماندار قم به گسترش فضای سبز در قم اشاره کرد و گفت: امسال سرانه فضای سبز در قم رشد خوبی داشته و از سوی دیگر شهرداری با کاشت‌ گل‌ها توانسته طراوت را به شهروندان و زائران و مسافران هدیه دهد.

شهرداری قم طراوت را به مسافران نوروزی هدیه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اسماعیل زارعی‌کوشا در بازدید شهردار قم از ستاد تسهیلات مسافران نوروزی ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداری قم گفت: شهرداری امسال خدمات بسیار زیادی را در سطح شهر انجام داده و شاهد تلاش‌های گسترده آنها هستیم.

وی افزود: راه‌اندازی بوستان‌ها و کمپینگ‌های نوروزی اقدام ارزشمندی بود که شهرداری در این ایام انجام داد و موجب رضایت گسترده مردم شده است.

فرماندار قم بیان داشت: خوشبختانه شهرداری با همدلی و همکاری با ستاد تسهیلات توانست در تامین آب شرب و بهداشتی نیز نقش موثری داشته باشد و شاهد هستیم در مکان‌هایی که مسافران نوروزی حضور دارند تانکرهای آب شرب و بهداشتی مستقر شده است.

زارعی‌کوشا با اشاره به نصب المان‌های فاطمی گفت: این المان‌ها نیز اقدام ارزشمندی بود که هم به موضوع نوروز پرداخته و هم بحث ایام فاطمیه را پوشش داده است که قابل تقدیر است.

وی به گسترش فضای سبز در قم اشاره کرد و گفت: امسال سرانه فضای سبز در قم رشد خوبی داشته و از سوی دیگر شهرداری با کاشت‌ گل‌ها توانسته طراوت را به شهروندان و زائران و مسافران هدیه دهد.

فرماندار قم بیان داشت: تحول در شهر طی این دو سال کاملا محسوس است که باید از خدمات شهردار و مجموعه مدیریت شهری قم قدردانی کنیم.

انتهای پیام/2258/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول