اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور خبر داد

کاهش 9 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه تا امروز 9 درصد کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی را داشتیم، گفت: محورهای شاهرود به سبزوار، اصفهان به شیراز، اصفهان به شهرکرد و لاهیجان به رشت بیشترین تصادف‌ها را داشتند.

کاهش 9 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار احمدرضا رادان صبح امروز در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی مازندران در جمع خبرنگاران گفت: از روز گذشته 500 پلیس افتخاری در تهران با ما همکاری می‌کنند و بنا داریم در 13 استان دیگر هم از پلیس‌های افتخاری استفاده کنیم و مازندران هم سهم ویژه‌ای در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه در سرقت‌های خشن و مسلحانه تا 60 درصد کاهش داشتیم و امیدواریم در سرقت‌های کوچک هم بتوانیم کاهش داشته باشیم، ادامه داد: در مازندران از زمان اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی تا هفت درصد کاهش در سرقت‌های کوچک را شاهد بودیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه تا امروز 9 درصد کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی را داشتیم، افزود: محورهای شاهرود به سبزوار، اصفهان به شیراز، اصفهان به شهرکرد و لاهیجان به رشت بیشترین تصادف‌ها را داشتیم.

وی با بیان اینکه تا دو روز گذشته آمار تصادفات ناشی از واژگونی خودرو 35 درصد بود، تصریح کرد: اما امروز به 46 درصد افزایش یافته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه خواب‌آلودگی و خستگی و تا حدودی هم شتاب، عامل واژگونی است، اظهار کرد: اگر خستگی در رانندگی را با  استراحت حل کنیم، مشکل واژگونی هم رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه 62 درصد تصادفات در 30 کیلومتری نزدیک شهرها اتفاق افتاده است، گفت: این مسئله حکایت از شتاب در رانندگی دارد و عجله و شتاب نداشتن مانع تصادف و واژگونی خودرو می‌شود.

انتهای پیام/86007/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول