اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی مازندران:

هوای مازندران پایدار می‌شود/ افزایش دمای هوای مازندران در روزهای آینده

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: از فردا سوم فروردین ماه میزان ناپایداری هوا در مازندران کاسته می‌شود.

هوای مازندران پایدار می‌شود/ افزایش دمای هوای مازندران در روزهای آینده

نوربخش داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره شرایط جوی مازندران، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های ایستگاه‌های هواشناسی مازندران تا ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز رامسر با بیشترین میزان بارش، حدود 44 میلی‌متر بارندگی داشته است.

وی با بیان اینکه در شهرستان ساری هم حدود 19 میلی‌متر بارندگی داشتیم، گفت: از فردا میزان ناپایداری هوا کاسته می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه  امروز و فردا آسمان مازندران ابری با احتمال بارش پراکنده باران است که به تدریج کاهش می‌یابد، تصریح کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری و همراه با افزایش دما است، یادآور شد: روز پنجشنبه مصادف با هفتم فروردین ماه، آسمان صاف و نیمه ابری از شب همراه با افزایش ابر را شاهد خواهیم بود.

وی درباره پیش‌بینی فصلی بارش در فصل بهار، با بیان اینکه بارش در سطح استان، کمتر از حد نرمال و بین 80 تا 90 درصد میانگین دوره آماری است، گفت: درجه هوا هم بین نیم تا 1.5 درجه نسبت به میانگین فصل، افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران از 28 اسفند 92 تا 15 فروردین ماه جاری در شهرستان ساری هر ساله تشکیل می‌شود.

در این ستاد کمیته 9گانه مربوط به سفر حضور دارند، مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز عضو این ستاد هستند و مسائل و مشکلات مرتبط به سفر  در این ستاد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/86007/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول