اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آماد سپاه استان سمنان در اندیمشک خبر داد

افزایش 40 درصدی آمار کاروان‏های خودجوش راهیان نور

نماینده آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان در اندیمشک گفت: امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 40 درصدی کاروان‏های خودجوش راهیان نور هستیم.

افزایش 40 درصدی آمار کاروان‏های خودجوش راهیان نور

مجتبی خوری‏نژاد امروز در گفت‏وگو  با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان با محوریت اردوی راهیان نور مردمی بیان کرد: این مسئله تا حدودی، وظایف اعضای ستاد مرکزی راهیان نور را دوچندان کرده است.

وی اظهار کرد: بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس باعث می‌شود تا علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، روحیه ایثارگری و شهادت‏طلبی نیز در بین نسل جوان و نوجوان تقویت شود.

وی افزود: در حال حاضر 530 زائر از شهرستان‌های مهدیشهر، گرمسار و فرماندهان پایگاه‏های مقاومت بسیج استان سمنان در حال بازدید از مناطق هشت سال دفاع مقدس هستند.

نماینده آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان در اندیمشک بیان کرد: استفاده از چهار دستگاه کامیونت، یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه سردخانه سیار و دو دستگاه تویوتاوانت، ارائه خدمات و حمل غذای زائران در اردوگاه‌های شهید شوکت‏پور و شاطری را انجام می‏دهند.

خوری‏نژاد حضور خودجوش زائران در مناطق عملیاتی را گامی در جهت توسعه فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌ها در یک سال اخیر افزایش داشته؛ به طوری که جمعیت خانواده‌های زائر در مناطق عملیاتی در حال افزایش است.

انتهای پیام/2249/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول