اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ورود گردشگران نوروزی

شهرداری اردبیل با آش دوغ از گردشگران پذیرایی کرد

با ورود گردشگران نوروزی از مسیر اردبیل آستارا، گردشگران در هوای سرد با آش دوغ گرم شهرداری مورد استقبال و پذیرایی قرار گرفتند.

شهرداری اردبیل با آش دوغ از گردشگران پذیرایی کرد

شهردار اردبیل امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از دیروز با ورود گردشگران و مسافران توزیع آش دوغ محلی را آغاز کردیم و امروز نیز این کار با جدیت دنبال می‌شود و در این هوای سرد استقبال مسافران و گردشگران از این طرح شهرداری بی‌نظیر است و در کنار آن در حد توان اقدام به توزیع چای و آب جوش در ایستگاه‌های تعیین شده می‌کنیم تا گردشگران و مسافران بعد از سفری طولانی با این پذیرایی مختصر خستگی خود را تا حدودی رفع کنند.

صدیف بدری تصریح کرد:‌ ما از دیروز برای اولین مسافر ورودی به شهر اردبیل جایزه نیز تقدیم کردیم و با برخی اقداماتی که در این روزها انجام می‌دهیم در حقیقت هدفمان نشان دادن فرهنگ و سنت دیرینه میهمان‌نوازی اردبیلی‌هاست که همواره در حد وسع و توان از مسافران و گردشگران استقبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ ما در اکثر میادین اصلی شهر به ویژه میدان جهاد، میدان شریعتی، میدان وحدت و میدان ورودی از خلخال سفره‌های هفت‌سین و تزئینی را تدارک دیدیم تا در کنار همه جلوه‌های زیبا گردشگران و مسافران از این فضا و سفره‌های تدارک دیده شده استفاده کنند و با آداب و سنن مردمان این دیار در قالب نوروز باستانی بیشتر آشنا شوند.

این مسئول عنوان کرد: در چهار ورودی شهر اردبیل با استقرار چادر ویژه اقدام به توزیع بروشورهای اطلاع‌رسانی و گردشگری می‌کنیم و از فردا نیز قرار است تور رایگان اردبیل‌گردی در شهر اردبیل فعال شود تا مسافران و گردشگران بدون کمترین دردسر و هزینه‌ای بتوانند از جاذبه‌های مختلف شهر اردبیل و مناطق طبیعی و گردشگری دیدن کرده و بهتر و بیشتر با این جاذبه‌ها آشنا شوند.

وی عنوان کرد: ‌این تور به مدت 10 روز برای ارائه خدمات گردشگری برای مسافران نوروزی دایر است که با مشارکت شهرداری و شورای شهر، حفاظت محیط زیست، اوقاف و امور خیریه، میراث فرهنگی و انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان اردبیل اجرا می‌شود.

شهردار اردبیل زمان آغاز تورها را 10 صبح و 15 عصر اعلام کرد و ادامه داد: بازدید از بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، پل‌های تاریخی، منطقه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل، موزه طبیعی اردبیل و همچنین دیگر اماکن زیبا و دیدنی اردبیل در قالب این تورها تدارک دیده شده و بازدید از برخی امامزاده‌های مشهور اردبیل نیز از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این تورهاست که امیدواریم نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/62001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول