اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

شهرداری اردبیل بدون تعطیلی در خدمت مسافران نوروزی است

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مجموعه شهرداری اردبیل بدون تعطیلی در ایام تعطیلات نوروزی در خدمت هموطنان بوده و در کسب رضایت‌مندی آن‌ها تلاش مجدانه‌ای خواهند داشت.

شهرداری اردبیل بدون تعطیلی در خدمت مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در سی و یکمین جلسه شورای شهر اردبیل در دور چهارم در اردبیل گفت: با فرا رسیدن سال نو همه ما باید به مانند طبیعت تحول پیدا کنیم چراکه اساس تحول و مبنای تغییر سال تنها نو شدن طبیعت و سرسبزی و شادابی محیط طبیعی نیست بلکه اصل تغییر و تحول دل‌ها و قلب‌های انسان‌ها است که همراه با دعای «یا مقلب القلوب و الابصار» باید تغییر پیدا کند.

وی ادامه داد: ما در سایه تلاش و تقدیر و مدیریت خوب شهرداری اردبیل با پشتوانه تصمیمات شایسته شورا سعی‌مان بر این است تا از مسافران نوروزی که اردبیل را به عنوان مقصد سفر انتخاب کرده‌اند خدماتی متفاوت و متناسب با شان و منزلت اردبیل ارائه کنیم که در این راستا تمام مناطق شهری اردبیل و سازمان‌های تابعه با توان مضاعف در این ایام ارائه خدمات خواهند کرد به طوری که نباید هیچ تعطیلی در حوزه خدمات شهری انجام شود.

رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: در کنار پرسنل زحمت‌کش پلیس، بیمارستان، راهداران و عوامل هلال احمر شهرداری نیز در این ایام بدون تعطیلی به ارائه خدمات خود ادامه می‌دهند به طوری که ما انتظار داریم تنظیف شهری و رفت و روب بدون تاخیر و تعلل انجام شود و در جمع‌آوری زباله‌های شهری اقدام موثر انجام شده و به هیچ‌وجه تعطیلی خدمات شهرداری به صلاح شهروندان و شهر نیست.

سرداری از شهردار خواست تا خود با نظارت دقیق امر رفت و روب شهری، تنظیف شهری را رصد کند تا مبادا شهر اردبیل در تعطیلات نوروزی به مکان نامناسب و نامطلوب تبدیل شود.

این مسئول با یادآوری اینکه در همه شهرها امکانات رفاهی و خدماتی برای حضور مسافران و گردشگران فراهم آمده و شهر اردبیل نیز از این امر مستثنی نیست، گفت: با توجه به اینکه سالانه 1,5 تا 2 میلیون گردشگر در ایام تعطیلات نوروزی به اردبیل سفر می‌کنند ما باید میزبان شایسته‌ای برای این گردشگران باشیم و همه مکان‌های دولتی و عمومی در میزبانی و پذیرایی از آن‌ها مهیا باشد.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: شهرداری تمام پارک‌ها و فضاهای عمومی شهر را به ویژه سرویس‌های بهداشتی،‌ مکان‌های تفریحی و توریستی و بوستان‌ها را مهیا کرده است تا گردشگران از این فضاها استفاده کنند چراکه حضور هر گردشگر با حداقل هزینه 200 هزار تومان می‌تواند در چرخه اقتصادی و اشتغال منطقه موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری در پایان تصریح کرد: ما در سال آینده نیز مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی سعی خواهیم کرد در حد وسع و توانمان و به عنوان پارلمان محلی در تحقق اهداف نظام اسلامی جدیت و تلاش واقعی داشته باشیم.

انتهای پیام/62003/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول