اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نمازجمعه مطرح شد

هشدار خطیب جمعه عسلویه در مورد تحرکات وهابیت در منطقه

خطیب جمعه عسلویه در مورد تحرکات فرقه وهابیت در منطقه هشدار داد.

هشدار خطیب جمعه عسلویه در مورد تحرکات وهابیت در منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، شیخ عباس بحرینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ارزش انسان به تقوای اوست و خوشا به حال انسان‌هایی که زمانی که از دنیا می‌روند در پیشگاه خداوند روسفید هستند.

وی در ادامه با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) افزود: حضرت زینب(س) در واقع قهرمان کربلاست و بعد از فاطمه زهرا(س) برترین زن تاریخ است.

امام جمعه موقت عسلویه با اشاره به جشن نیکوکاری نیز خاطرنشان کرد: شرکت در این جشن نماد همدلی و نوع‌دوستی است و باید در هر شرایطی به انسان‌های فقیر کمک کنیم.

بحرینی تصریح کرد: خیلی‌ها هستند که فقیرند ولی خود را نشان نمی‌دهند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند که باید به این افراد کمک کنیم.

وی همچنین با اشاره به تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با دستور امام راحل(ره) اضافه کرد: شهدا حق بزرگی به گردن ملت دارند و توصیه می‌کنیم که کارکنان و مدیران بنیاد شهید بیش از پیش به خانواده شهدا رسیدگی کنند.

امام جمعه موقت عسلویه گفت: شهدا جان خود را فدا کردند تا ما آسایش داشته باشیم و نباید لحظه‌ای از یاد شهدا غافل شویم.

بحرینی همچنین با اشاره به آغاز هفته درختکاری افزود: به شهرداری پیشنهاد می‌کنم در کوچه‌ها و خیابان‌های عسلویه نهال بکارد تا شهروندان هوای سالم تنفس کنند.

وی بیان کرد: بر اساس بررسی رسمی کارشناسان، هوای عسلویه چند برابر تهران آلودگی دارد و الان سازمان انتقال خون، خون مردم عسلویه را قبول ندارد و اعلام شده که خون ساکنان عسلویه مسموم است و این مسئله ضرورت درختکاری و توجه به منابع طبیعی را بیشتر می‌کند.

امام جمعه موقت عسلویه در ادامه با اشاره به تحرکات فرقه وهابیون در منطقه گفت: شیعه و سنی نباید ساکت بنشینند و باید با این گروه مقابله کنند.

بحرینی تاکید کرد: وهابیت تلاش می‌کند که اهل بیت(ع) را از مردم جدا کنند و تبلیغات زیادی نیز راه انداخته‌اند، باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم که در منطقه لانه درست کنند.

وی افزود: دشمن آرام نمی‌نشیند و تلاش می‌کند بین شیعه و سنی دشمنی ایجاد کند و باید مراقبت کنیم.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول