اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت لنده:

ایران با صلابت در همه میدان‌ها عرصه پیروزی را به دست خواهد گرفت

امام جمعه موقت لنده گفت: ایران با صلابت در همه میدان‌ها عرصه پیروزی را به دست خواهد گرفت.

ایران با صلابت در همه میدان‌ها عرصه پیروزی را به دست خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر لنده با دعوت به رعایت تقوای الهی‌ گفت: انسان می‌تواند با برگزیدن تقوا مسیر رسیدن به حق و حقیقت را برای خود هموار کند و تقرب به درگاه‌ الهی را به دست آورد.

وی به مناسبت‌ها و مسائل مختلف شهرستان اشاره کرد و افزود: یکی از پدیده‌های شومی که این روزها نقل مجالس عروسی شده اختلاط زن و مرد در تالارها بوده که متاسفانه در جامعه ما رواج یافته است.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد: ورود به مجالس عروسی خوب است اما تا زمانی که با گناه آلوده نباشد و ورود به مجالسی که مجالس شادی زنان و مردان مختلط است شرعاً حرام بوده و طبق قانون باید با آن برخورد جدی شود.

وی با تبریک سال نو گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان لنده زمینه پذیرایی از میهمانان نوروزی را مهیا ساخته و شهرستان لنده آماده میزبانی میهمانان و مسافران نوروزی است.

الهی‌نیا افزود: شهرستان لنده با طبیعت بکر و زیبای خود می‌تواند پذیرایی گردشگران و میهمانان نوروزی باشد و سفری خوش را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده به قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در آمریکا اشاره کرد و گفت: جوانان این مرز و بوم با کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد جهان توانستند این مطلب را به اثبات برسانند که ایران با صلابت در همه میدان‌ها عرصه پیروزی را به دست خواهد گرفت و داخل و خارج کشور فرقی ندارد.

انتهای پیام/82013/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول