اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیواندره:

اتحاد میان مردم و مسئولان رمز تحقق شعار امسال است

امام جمعه دیواندره اتحاد در میان ملت و مدیران را رمز موفقت شعار امسال دانست و گفت: هر جا که مردم و مسئولان همدل بوده‌اند ثمره بهتری در انجام امور گرفته‌ایم.

اتحاد میان مردم و مسئولان رمز تحقق شعار امسال است

ماموستا عبدالحمید حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: یک بار دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاه تیزبین و دقیق خود نشان داد تا چه اندازه در انتخاب شعارهای سال با تدبیر عمل می‌کند.

وی افزود: مردم ایران در طول تاریخ ثابت کرده‌اند در همه حال پیرو و تابع ولی‌فقیه خود هستند و به همین دلیل اطمینان داریم ملت در راستای تحقق شعار سال جدید نیز که از سوی رهبر انقلاب اعلام شد، خواهند کوشید.

امام جمعه دیواندره خاطرنشان کرد: همان‌گونه که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز عنوان کردند، مردم در راستای خلق حماسه سیاسی با نهایت توان به میدان آمدند و در انتخابات ریاست جمهوری عظمتی غیر قابل توصیف از خود نشان دادند.

ماموستا حسنی تصریح کرد: به فرمایش رهبر انقلاب حماسه اقتصادی هنوز آن‌گونه که باید اجرایی نشده و کار بزرگی همچنان در پیش روی ما قرار دارد که نیازمند توجه فراوان است.

وی شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " را کاملا متناسب با شرایط کنونی دانست و گفت: مسئله اقتصاد بویژه با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر تبیین شد از مهمترین موضوعات مطرح در جامعه است.

امام جمعه دیواندره، رونق اقتصادی را زمینه‌ساز شکوفایی کشور دانست و افزود: پس بر همگان لازم است در راستای اجرای هرچه بهتر این بخش از شعار سال با جدیت عمل کرده و جبران کمبودها در سال گذشته را بکنند.

ماموستا حسنی فرهنگ را دیگر موضوع مهم در جامعه عنوان و با تأکید بر سابقه فرهنگی بالای مردم ایران گفت: حفظ شأن و افتخارات فرهنگی جامعه ما مسئله‌ای است که قرار گرفتن آن در شعار سال را برجسته‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اصطلاحات عزم ملی و مدیریت جهادی در قالب شعار امسال گفت: پیوستگی مردم و مسئولان با یکدیگر در تحقق این شعار با توجه به تأکیدی که رهبر انقلاب نیز بر آن داشته‌اند موضوعی حیاتی است.

وی اتحاد در میان ملت و مدیران را کلید موفقت شعار امسال دانست و افزود: پیش نیز این نیز بارها اثبات شده هر جا که مردم و مسئولان همدل بوده‌اند ثمره بهتری در انجام امور گرفته‌ایم.

انتهای پیام/79012/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول