اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

شعار سال نقشه راه کشور است

امام جمعه جم گفت: شعار سال نقشه راه کشور است.

شعار سال نقشه راه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا اثرات روحی زیادی بر انسان می‌گذارد و قدرت تشخیص حق از باطل را به انسان عطا می‌کند و در جهان آخرت نیز فریادرس انسان می‌شود.

وی با تبریک سال جدید و آرزوی شادکامی همگان در این سال افزود: باید تلاش کنیم در سال جدید صفات رذیله را از خود دور کنیم و صداقت و راستگویی را تقویت کنیم.

امام جمعه جم با اشاره به نامگذاری امسال به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر شعارهای سال را به موضوعات اقتصادی معطوف داشته‌اند و این امر نشان‌دهنده اهمیت اقتصاد است.

گنجی با بیان اینکه شعار سال نقشه راه کشور است تصریح کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال‌ها به عناوین مختلف در واقع مسایل مهم را به مسئولان و مردم گوشزد می‌کند و باید در تحقق منویات معظم‌له اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: وظیفه دولتمردان است که مشکلات اقتصادی را با عزم جهادی رفع کنند و باید با کار جهادی و عزم ملی استقلال خود را حفظ کنیم.

امام جمعه جم بیان کرد: مقام معظم رهبری امسال در کنار اقتصاد به فرهنگ نیز تاکید فرمودند و مسئولان باید نسبت به مسایل فرهنگی دغدغه بیشتری داشته باشند.

گنجی به بیانات امروز رهبر انقلاب در مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، دشمن در سال‌های اخیر هیچ خواسته‌ای را نتوانسته محقق کند و هر کجا پا گذاشته با شکست سنگین مواجه شده است.

وی به روز جهانی آب اشاره کرد و گفت: همه موجودات زنده به آب وابسته هستند و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و از اسراف و هدررفت آن جلوگیری کنیم.

امام جمعه جم ابراز داشت: جم در حوزه کشاورزی در استان نمونه است و اگر معضلات آب کشاورزان رفع شود شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود.

گنجی بر لزوم اجرای پروژه‌هایی برای مدیریت صحیح منابع آب در جم تاکید کرد و خواستار احداث سد و تکمیل پروژه‌های آبخیزداری شد.

وی در ادامه به برخی موفقیت‌های نظام اسلامی در سال 92 پرداخت و برگزاری انتخابات خردادماه و خلق حماسه سیاسی و راهپیمایی 22 بهمن را از مهم‌ترین موفقیت‌ها برشمرد.

انتهای پیام/2451/ل40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول