اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان اعلام کرد

جاده‌های جنوب کرمان زیر ذره‌بین 50 تیم پلیس‌راه

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان گفت: 50 تیم با بیش از 160 پلیس محورهای مختلف شهرهای جنوب کرمان را کنترل و به منظور جلوگیری از حوادث و تصادفات بر تردد خودروها نظارت دارند.

جاده‌های جنوب کرمان زیر ذره‌بین 50 تیم پلیس‌راه

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، دادمولا آبکار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نوروزی با حضور و همکاری سازمان‌های امدادی از جمله اورژانس 115، راهداری، هلال احمر و 50 تیم محسوس و نامحسوس از 25 اسفند ماه جاری آغاز شده است.

وی تصریح کرد: 50 تیم با بیش از 160 پلیس محورهای مختلف شهرهای جنوب کرمان را کنترل و به منظور جلوگیری از حوادث و تصادفات بر تردد خودروها نظارت دارند.

فرمانده قرارگاه پلیس‌راه جنوب کرمان با تاکید به رعایت توصیه‌های ایمنی توسط رانندگان به ویژه در ایام نوروز ابراز داشت: با توجه به ترافیک سفرهای نوروزی رانندگان با رعایت مقررات راهنمائی و رانندگی از بروز حوادث و تصادفات جلوگیری کنند تا سال خود را با خاطره خوش آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام محورها توسط پلیس و سامانه دوربینی کنترل می‌شود و در راستای حفظ سلامت مردم و رعایت قانون با رانندگانی که تخلفات حادثه‌ساز را مرتکب می‌شوند، برخورد می‌‌شود.

آبکار بیان داشت: طرح نوروزی تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و مردم باید در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/80002/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول