اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

پلیس راه بشرویه افتتاح شد

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مرکز پلیس راه شهرستان بشرویه افتتاح شد.

پلیس راه بشرویه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر کل حمل و نقل پایانه‌های خراسان جنوبی  عصر امروز در مراسم افتتاح پلیس راه بشرویه اظهار داشت: افزایش سطح ایمنی مسیرها و کاهش تصادفات جاده‌ای از جمله مهم‌ترین مزایای احداث پلیس راه بشرویه است.

ابراهیم نصری متذکر شد: برای احداث این مرکز 850 میلیون تومان از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هزینه شده است.

وی مجموع مساحت زمین این پایگاه را 5 هزار متر مربع اعلام کرد و افزود: مساحت زیر بنای آن نیز در دو طبقه 400 متر مربع ساخته شده است.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های خراسان جنوبی تاکید کرد: تسهیل در رفت و آمد پرسنل گشت پلیس راه و همچنین مدیریت ترافیک محور های منطقه از جمله پیامدهای مثبت احداث این مرکز است.

نصری ادامه داد: با افتتاح پلیس راه در محور بشرویه – فردوس نظارت بیشتر و بهتری نیز بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این مسیر صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها تمامی دستگاه‌ها دخیل هستند اما در این میان نیروی انتظامی، راهداری و پلیس راه نقش موثرتری را ایفا می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: به طور متوسط سالانه حدود 18 هزار نفر از هموطنان جان خود را در سوانح جاده‌ای از دست می‌دهند و توجه به این موضوع، انجام اقدامات و طرح‌هایی که ضریب امنیت جاده‌ها را بالاتر ببرد را ضروری می‌سازد.

نصری نصب یک دستگاه باسکول، محوطه‌سازی زمین به میزان 5 هزار متر مربع، یک‌هزار متر مربع حصار کشی و همچنین ایجاد رمپ‌های ورودی و خروجی به مساحت 6 هزار و 500 متر مربع شامل زیر سازی و جدول‌کشی را از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته در عملیات احداث ساختمان پلیس راه بشرویه عنوان کرد.

انتهای پیام/69006/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول