اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان عنوان کرد

تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم هرمزگان در سال 93

استاندار هرمزگان در پیامی گفت: سال 93، سال تلاش برای آبادانی هرمزگان، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و رفع تنگناها در سایه تدبیر و اعتدال است.

تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم هرمزگان در سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر جاسم جادری در پیامی که به مناسبت فرا رسیدن سال نو صادر کرده آورده است: بهار یکی از باشکوه‌ترین جلوه‌های رحمانی در جهان هستی است که امسال همراه با عطر فاطمی (س) هوایی مطبوع همراه با سرسبزی و زندگانی را برای طبیعت و انسان‌ها به ارمغان آورده و می‌توان با تماشای آن، نقبی به عالم معنا زد و راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست.

در ادامه این پیام آمده است: بهاری که پیام‌آور تعادل بوده و این که در سایه اعتدال است که زندگی زیبا می‌شود و با دیدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به یاد می‌آوریم که در این که چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات، سرازیر است و ما اگر او و نشانه‌هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی‌کند و با دگرگونی فصل‌ها نیز به جلوه‌گری قدرت بی‌پایانش می‌پردازد تا شاید دلی به یاد او افتد و به شوق او بتپد.

جادری در این پیام افزوده است: سالی که گذشت نقطه عطفی برای ایران اسلامی و مردم استان هرمزگان بود که این بار نیز با عزم راسخ و با مشارکت جدی در تعیین سرنوشت کشور و استان در برگزاری انتخابات ملی و منطقه‌ای (ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا) برگ زرینی بر دفتر سترگ تاریخ سیاسی کشور نگاشتند و جهانیان را به حیرت واداشتند.

استاندار هرمزگان در این پیام اظهار امیدواری کرده است: در سالی که پیش روست به لطف خداوند متعال بتوانیم از فرصت و پتانسیل‌های کم نظیر استان هرمزگان، بهینه استفاده کنیم و سالی سرشار از کار و تلاش و اراده استوار برای آبادانی هرمزگان، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و رفع تنگناها برای ایجاد جامعه سالم و با نشاط در سایه مشارکت گسترده دولت و مردم در مسیر تدبیر و اعتدال داشته باشیم.

تقارن نوروز امسال با ایام فاطمیه وظایف را سنگین‌تر می‌کند که قطعا با احیای سیره ائمه و تعظیم شعائر اسلامی است که عمل کردن به راه و رسم پیغمبر و تمسک و تبعیت و تأسی از حضرت صدیقه طاهره (س) محقق می‌شود و با این امور می‌توان به طرف زندگی پاک و معنویت حقیقی رفت.

وی در ادامه این پیام گفته است: اینجانب افتخار دارم به‌عنوان خدمتگزاری کوچک در سال جدید ضمن آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری، توفیق، سلامتی، بهروزی و شادکامی را برای آحاد مردم عزیز و قدرشناس هرمزگان از خداوند منان مسئلت نمایم.

جادری در پایان این پیام آورده است: سالی سرشار از پیشرفت و سربلندی برای ایران اسلامی و نشاط و آبادانی برای استان هرمزگان آرزومندم و سال نو و نوروز 93 را که نماد نو شدن جان‌ها و دل‌ها و مظهر اعتدال است صمیمانه تبریک میگویم.

انتهای پیام/88001/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول