اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان تاکید کرد

ضرورت تغییر مدیران در برخی دستگاه‌های هرمزگان

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در برخی دستگاه‌ها نیاز است تغییراتی در مدیریت‌ها ایجاد شود، گفت: هرمزگان استانی ملی است و در همین راستا در برخی از دستگاه‌ها می‌طلبد که مدیرانی در سطح ملی و کشوری حضور داشته باشند.

ضرورت تغییر مدیران در برخی دستگاه‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری هرمزگان اظهار داشت: انتظار می‌رود مدیران در هنگام پخش سرود ملی این سرود را زمزمه کنند و حتی با صدای بلند بخوانند، چرا که این سرود اعتقادات ماست.

وی فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه را تسلیت گفت و اظهار امیدواری کرد همه راهرو این بانوی گرامی و پدر بزرگوارشان باشند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مردم که در سفر ریاست جمهوری به سامانه موجود رسیده است، باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: در ایام تعطیلات بانک‌ها و سایر سازمان‌های خدماتی باید با نهایت دقت و حساسیت به امر خدمات‌رسانی مبادرت ورزند.

جادری با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: امکان دارد در برخی از مباحث دچار افزایش قیمت کالاها شویم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه دولت بدهی‌هایی را به بخش خصوصی دارد، اضافه کرد: بخش خصوصی نیز به اندازه قابل توجهی به سیستم بانکی بدهکار است، به نحوی که رشد منفی اقتصاد و صادرات و رشد واردات و رشد تورم وضعیت اقتصاد را دچار به‌هم ریختگی کرده است.

جادری اضافه کرد: حجم قابل توجهی پروژه نیمه تمام از دولت قبل به این دولت به ارث رسیده است که دولت در همین راستا اعتبارات خود را برای پروژه‌های بالای 80 درصد اختصاص داده است و به پروژه‌هایی با پیشرفت زیر 20 درصد هیچ اعتباری اختصاص نداده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مصرف شاخص انرژی در ایران دو برابر شاخص جهانی است، اضافه کرد: مشکلات اقتصادی در کشور بحران ایجاد کرده و ذخیره سوخت پایین و قاچاق آن در حال توسعه است.

جادری با بیان اینکه پرداخت یارانه نقدی در کشور متاسفانه به عنوان یک حق مطالبه می‌شود، گفت: دولت در تامین یارانه نقدی با مشکل روبروست.

وی با بیان اینکه در سال آینده با افزایش قیمت برای برخی از حامل‌های انرژی روبرو می‌شویم، اضافه کرد: باید از همین الان خود را برای سال آینده آماده کنیم.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در برخی جاها نیاز است تغییراتی در مدیریت‌ها ایجاد شود، اضافه کرد: هرمزگان استانی ملی است و در همین راستا در برخی از دستگاه‌ها می‌طلبد که مدیرانی در سطح ملی و کشوری حضور داشته باشند که علی‌رغم این موضوع تمام تلاش خود را برای به‌کارگیری نیروهای بومی و ماندگار در استان به کار می‌گیرم.

انتهای پیام/88001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول