اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

تجهیز 3 هزار کلاس نوید تعطیلاتی خوب را در هرمزگان می‌دهد

استاندار هرمزگان با بیان اینکه آمادگی و نظم مطلوب ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان ویژه نوروز شایسته قدردانی است گفت: تجهیز 3 هزار کلاس درس برای میزبانی از مسافران نوروزی نوید تعطیلاتی خوب را در این استان ساحلی می‌دهد.

تجهیز 3 هزار کلاس نوید تعطیلاتی خوب را در هرمزگان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، جاسم جادری در آیین افتتاح ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه یک بندرعباس که با حضور معاونان استاندار، فرماندار و شهردار بندرعباس، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان انجام شد در جمع خبرنگاران افزود: فراهم سازی بستر مناسب خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی در ستاد اسکان آموزش و پرورش نمونه عینی تکریم میهمان است که جا دارد بابت این اهتمام از زحمات مسئولان و همه دست اندرکاران قدردانی کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: آنچه امروز در این ستاد مشاهده می‌شود بیانگر توجه جدی به همه نیازها و فراهم نمودن خدمات رسانی شایسته به فرهنگیان عزیز و سایر شهروندان است که این مهم امسال با نوآوری و افزایش سطح خدمات نوید تعطیلاتی خوب برای میهمانان آموزش و پرورش است.

جادری، استان هرمزگان را به عنوان مقصد گردشگری، استانی مهم در کشور معرفی کرد و بیان داشت: اشتیاق هموطنان در سفر به هرمزگان و استفاده از ظرفیت‌های فراوان سیاحتی اقتصادی و توریستی نشان می‌دهد هرمزگان در کانون توجه مسافران نوروزی است که به تناسب این استقبال باید امکانات شایسته هموطنان به بهترین شکل فراهم گردد.

وی یادآور شد: پیش بینی حدود 12 میلیون گردشگر در ایام نوروز آمادگی بسیار بالایی را می‌طلبد که خوشبختانه با توجه به اینکه قسمت اعظم مسافران را خانواده‌های فرهنگی تشکیل می‌دهند نقش آموزش و پرورش در تامین امکانات و جلب رضایت میهمانان بسیار حائز اهمیت است.

استاندار هرمزگان در پایان بیان داشت: آموزش و پرورش با فراهم نمودن بیش از سه هزار کلاس درس و تجهیز مناسب به امکانات رفاهی و همچنین سایر اقلام مورد نیاز، کارآمدی خود را در این عرصه به خوبی نشان داده است.

انتهای پیام/88007/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول